Оқытушылар мен зерттеу жұмыстары

0Q8A7439
Прим Сингх
Position:
Профессор
Office Phone:

Ғылыми қызығушылық

Профессор Сингхтың тобы эпигенетиканың іргелі механизмімен жұмыс істейді. Оның мақсаты қайта бағдарламалау процесін талдаудан тұрады, ал оның жуырдағы жұмысы ескі жасушаның жасы «қайта тоқтайтын «жастағы» қайта бағдарламалау «дамуды» қайта бағдарламалаудан ажыратылатынын, онда жасушаның мамандандырылған функциялары «бастық» жойылып, ұрықтық, плюрипотенттік күйге қайта оралатынын көрсетті. Оның тобы эмбрионалды кезеңнен өту қажеттілігінсіз жасушаларды жасарту технологиясын әзірлеу бойынша жұмыс істейді, бұл жасушалардың функциясын жасарту қазіргі заманғы әдістерін қолдану кезінде міндетті болып табылады.

Өмірбаян
Іріктелген жарияланымдар

Профессор Прим Сингх докторлық дәрежесін 1987 жылы Кембридж университетінде алған болатын. Оның докторлық диссертациясы генетикалық жеке тұлғаны иісті тануға бағытталған, онда ол басты гистосәйкестік кешені (БГК) өмір бойы жеке басының белгісін беретін иістердің себебі болып табылатындығын көрсетті. Бұл жыныстық қалауларға және туыстық қатынасты тануға айтарлықтай әсер етеді.

Ол екі онжылдық бойы Кембриджде қалды, мұнда ол екі Drosophila ақуызымен бөлінген хромодоменнің (CD) мотиві жануарлар мен өсімдіктерде сақталады. CD ақуыздары қазіргі уақытта бөлінетін ашытқылардан бастап және адамға дейін эукариоттардағы ген белсенділігінің негізгі эпигенетикалық реттеуіштері болып табылады.  Профессор Сингхтың жұмысы геном мен гендердің экспрессиясын ұйымдастырудағы HP1 сүтқоректілердің хромодоменді ақуыздарының рөлін анықтау үшін көп жұмыс жасады.

Содан кейін ядролық қайта бағдарламалауды зерттеу үшін Эдинбургке көшті, мамандандырылған жасушаның даму және қартаю әлеуетіне қайта ие болатын процесс болып табылады.  Бұл жұмыс сүтқоректілерді – «Долли қойларын» клондау жаналығынан кейін жасалды.  Ол Германиядағы эпигенетиканың кең ауқымды бағдарламасы аясында қайта бағдарламалау бойынша осы жұмысты – алдымен Гамбургтағы Лейбниц институтында, содан кейін Берлиндегі «Шарите» медициналық мектебінде жалғастырды.