Кампус: Астана қ., Қазақстан, NU Медицина мектебінің ғимараты
Оқыту тілі: Ағылшын
Оқу форматы: Күндізгі, кампуста
Ұзақтығы: 4 жыл
Жалпы ECTS кредиті: 240Жалпы ақпарат
Назарбаев Университетінің Медицина мектебіндегі жаһандық денсаулық сақтау саласындағы Докторантура – бұл студенттің тәжірибесі мен докторлық диссертация жобасына байланысты негізгі курстар мен әртүрлі таңдау курстарымен бірге халықаралық стандарттарға сәйкес төрт жылдық күндізгі зерттеу бағдарламасы. Ол Медицина мектебінде ұсынылады және әртүрлі ғылыми білімі бар магистратура студенттеріне, сондай-ақ бұрынғы зерттеу тәжірибесі бар медицина ғылымдарының докторы студенттеріне ашық. Бұл магистрлік бағдарламалардың түлектеріне жаһандық денсаулық сақтау саласында халықаралық деңгейде танылған философия докторы дәрежесін алуға мүмкіндік береді.
Медицина мектебі бұл бағдарламаны өзінің оқытушыларының жаһандық денсаулық сақтау саласындағы тәжірибесіне, сондай-ақ Халықаралық денсаулық сақтау ұйымдарымен (ДДСҰ), ұлттық денсаулық сақтау органдарымен (Денсаулық сақтау министрлігі), сондай-ақ Астана қаласындағы ауруханалар мен клиникаларға, атап айтқанда UMS, сондай-ақ НУ мектептерінің басқа бөлімшелері мен зерттеу орталықтарының кластерімен тығыз байланыстарға сүйене отырып, ұсынады. Бұл бағдарлама білім өндірісі мен оны жаһандық денсаулық сақтау практикасы мен саясатында қолдану арасындағы алшақтықты жоюға бағытталған.
Жаһандық денсаулық сақтау саласындағы Докторантура жаһандық денсаулық сақтау зерттеушілерінің келесі буынын даярлауға және оларды Қазақстанда, Орталық Азияда және бүкіл әлемде денсаулықты жақсарту және денсаулыққа қатысты әділеттілікке қол жеткізу бойынша көшбасшылыққа дайындайды.
Жаһандық денсаулық сақтау Қазақстанда да, Орталық Азияда да, халықаралық деңгейде де аса маңызды. Жаһандық денсаулық сақтау – бұл халықтық деңгейінде емдеуге күш-жігер жұмсау арқылы денсаулықтың кең детерминанттарына әсер ететін аурулардың (жұқпалы және жұқпалы емес) негізгі себептерін жоюға бағытталған кеңейтілген зерттеу, тәжірибе және ғылыми әзірлемелер саласы.
Жаһандық денсаулық сақтау мәселелері алдағы жылдары дүниетанымды кеңейту және дағдылар мен құзыреттерін кеңейту мақсатында әртүрлі пәндердің көптеген мамандарын қажет ететін болады.
Курстар:
Бағдарламаның ғылыми-зерттеуге бағытталған бағдарлама ретінде докторлық диссертациясы бар және оның негізгі бөлігі докторлық диссертация (180 ECTS) болып табылады.
Студенттер сонымен қатар бірқатар курстардан өтіп, семинарларға белсенді қатысатын болады.
Бағдарламаның мақсаттары
Бағдарламаның мақсаттары:
Оқыту бағдарламасы
Барлығы: 240 ECTS
Курстар: 60 ECTS
Диссертациялық зерттеу: 180 ECTS
1 жыл: Күзгі семестр
1 жыл: Көктемгі семестр
2 жыл: Күзгі семестр
2 жыл: Көктемгі семестр
1-4 жылдар: Күзгі және көктемгі семестрлер
1-4 жылдар: Күзгі, көктемгі және жазғы семестрлер
Курстардың сипаттамасы
Бұл курс осы бағдарлама аясындағы негізгі жұмыс болып табылады. Бұл курста студент өз бетінше зерттеу жүргізуді және жоспарлауды үйренеді. Ғылыми жетекшінің жаңа әдістерімен таныса отырып, студент әдебиеттерді қарап, жобаның бағыты туралы ойлайды. Студент техниканы(ларды) меңгергеннен кейін, ол өз бетінше зерттеу жүргізеді.
Осы курстарды аяқтағаннан кейін студенттің мыналарды:
Оның ішінде жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды қоса алғанда, бұл курс студенттерге денсаулық сақтаудың негізгі жаһандық мәселелері бойынша озық білім береді Бұл мәселелер денсаулық пен теңсіздіктің кең әлеуметтік және экологиялық детерминанттары, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттары тұрғысынан зерттелетін болады. Халық пен осал топтардың осы мәселелерімен байланысты таралуы, бөлінуі мен ауыртпалығы, сондай-ақ пәнаралық құрылымдар көмегімен жаһандық денсаулық сақтау мәселелерін түсіну мен шешудің қажеттілігі мен маңыздылығы талқыланатын болады. Пікірталастардың негізі ретінде өзекті түпнұсқа, рецензияланған мақалалар пайдаланылады.
Курстың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Оның ішінде тиісті қатысушылар мен жаһандық денсаулық сақтауды қалыптастыратын институттар және осы мәселелердің ауыртпалығы мен әсерін өлшеу мәселелерін қоса алғанда, халықаралық денсаулық сақтау саясаты мен денсаулық сақтау жүйелеріндегі негізгі мәселелерді көрсете отырып, бұл курс студенттерге жаһандық денсаулық сақтау іс-шараларына қатысты нақты деректер туралы, сондай-ақ ең озық технологиялық әдістер мен зерттеу схемаларына баса назар аудара отырып, жаһандық денсаулық сақтау іс-шараларының артықшылықтарын бағалау туралы озық білімді береді. / Сонымен қатар, жаһандық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерде этикалық мәселелер де талқыланады. Пікірталастардың негізі ретінде өзекті түпнұсқа, рецензияланған мақалалар пайдаланылады.
Курстың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курс бағдарламаның бүкіл қолданылу мерзімі ішінде өтеді. Бұл курста ішкі және сыртқы зерттеушілер өз зерттеулері туралы презентацияларды жасайды. Студенттер әртүрлі баяндамаларда ұсынылған зерттеу нәтижелерін талқылайды және талдайды деп күтілуде. Студенттер сонымен қатар зерттеу барысында алған нәтижелерін ұсынады және қорғайды. Бұл сонымен қатар студенттер конференцияларда өз жұмыстарын ұсынуды үйренетін платформа.
Курстың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курс студенттерге денсаулық сақтау саласындағы жаһандық бағдарламалар мен бастамаларды әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау үшін озық және тәжірибелік дағдыларды ұсынады. Студенттер Денсаулық сақтау саласындағы жаһандық нәтижелерге қол жеткізудегі көшбасшылықтың маңызды рөлін зерттейді, жаһандық денсаулық сақтау бағдарламаларының тиімді, әсерлі, бейімделгіш және тұрақты болуы үшін мүмкіндіктер жасайды, күрделі, өзара байланысты және жаһандық әсер ететін әлеуметтік және денсаулық сақтау жағдайларында тиімді реакция беру қабілетін арттырады, жаһандық денсаулық сақтауды нығайтуға жоғары деңгейде оң, трансформациялық өзгерістер мен үлесті қосу үшін, озық деректер ғылымы мен талдау мүмкіндіктерін барынша пайдалана отырып, осы көп қырлы міндеттерді шеше алатын тиімді топ жетекшілері болады. Студенттер олардың нақты жобасымен байланысты оқытушылармен де, тиісті мүдделі тараптармен де олардың жеке ғылыми жобаларында анықталуы мүмкін ғылыми деректерді "нақты әлемде" енгізуге ықпалын тигізетін немесе кедергі болатын факторларды талқылайды.
Курстың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курста студенттер тиісті гипотезаларды құруды, зерттеу мақсаттарын анықтауды, осы мәселелерді шешудің тиісті әдістемелерін ұсынуды және қолданыстағы деректер көздерін анықтауды үйренеді. Студенттерге деректерді тек өз жобаларынан ғана емес, басқа тақырыптардан да талдауға кеңес беріледі. Ғылыми нәтижелер мен зерттеудің болашақ бағыттары да талқыланады. Студенттер өздерінің ұсыныстарын, гипотезаларын, зерттеу мақсаттары мен жобаларының әдістерін ұсынады.
Курстардың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курста докторантура бағдарламасы үшін өзекті әдебиеттерді ғылыми жетекшілер, сондай-ақ докторантура бағдарламасының студенттері ұсынады. Мақалалардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау үшін сыни бағалау дағдылары, сондай-ақ мақаланың онымен байланысты докторлық жобаға әсері талқыланады. Студенттер диссертацияға қатысы бар жұмыстарға терең талдау жасайды деп күтілуде.
Курстардың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курс PhDGH-705 курсында алынған білімге негізделген. Студенттер негізгі нәтижелерді анықтауды және денсаулық сақтаудың жаһандық зерттеулерінде модельдерді қолдануды үйренеді. Нәтижелер қолданыстағы және жаңадан пайда болған ғылыми білімге сәйкес келтіріледі. Осыны негізге ала отырып, студенттер диссертацияның даму бағытын анықтау үшін болашақ ғылыми ұсыныстарды әзірлейді деп күтілуде. Студенттер өздерінің ғылыми жобаларында алған нәтижелерін ұсынады.
Курстың соңында студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бұл курс екінші курстың 2 семестріне арналған және студенттерді жанрлық ерекшеліктерді ескере отырып, мақалалар жазуға қабылетті жазушылар болуға үйрете отырып, НУММ биомедициналық ғылымдар саласындағы докторантура бағдарламасымен бірге ұсынылады. Бұл курста ғылыми жазудың негізгі сипаттамалары көрсетіледі және зерттеу нәтижелері, күрделі пәндер мен статистикалық тұжырымдамаларды ғылыми және кең аудиторияға нақты және тиімді жеткізу төңірегінде мақалалар жазуды ұйымдастырудың маңыздылығы атап өтіледі. Тесттерді жоспарлау, құрастыру және қайта қарау кезеңдеріне бағыттала отырып, бұл курс тәжірибелік мысалдар мен жаттығуларға негізделген ғылыми әдебиеттермен және іс-шаралармен өзара әрекеттесу арқылы оқытылады. Мәтіндерді әзірлеу мен құрудың риторикалық, этикалық және техникалық аспектілерін қарастыра отырып, студенттер ғылыми жазудың кең таралған жанрларын талдайды және жасайды. Бұл курс сондай-ақ, студенттерді аралық және қорытынды докторлық диссертацияларын жазуға дайындайды. Тақырыптарға тиімді жазу қағидаттары, жазу процесі және мазасыздықты төмендету әдістері, сондай-ақ IMRAD (зерттеу есептері), грант жазу, рецензиялау, ғылыми жазудағы этика және жалпы аудиторияға жазу сияқты ғылымға тән жанрлар кіреді.
Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер мыналарды жүзеге асыра алады:
Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелері
Мансаптық мүмкіндіктер
Мыналарды жүзеге асыру үшін өз білімін пайдалана отырып, біз халықтың әртүрлі топтарының денсаулығына үлес қосатын студенттерді дайындауға тырысамыз.
Болашақ жұмыс берушілер:
Оқытушылар құрамы
Биомедициналық ғылымдар кафедрасының меңгерушісі м.а., Жаһандық денсаулық сақтау саласындағы докторантура бағдарламасының директоры, Профессор
Медицина кафедрасының меңгеруші м.а., Профессор
Хирургия кафедрасының меңгеруші м.а., Профессор
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы магистратура бағдарламасының Директоры, Практика бойынша Қауымдастырылған профессор
Ассистент профессор
Ассистент профессор
Терапия бойынша резидентура бағдарламасының Директоры, Қауымдастырылған профессор
Қауымдастырылған профессор
Деканның академиялық және студенттік мәселелер жөніндегі орынбасары, Спорттық медицина және оңалту саласындағы магистратура бағдарламасының Директоры, Профессор
Фармакология және токсикология саласындағы магистратура бағдарламасының Директоры, Қауымдастырылған профессор
Ассистент профессор
Ассистент профессор
Ассистент профессор
Ассистент профессор
Спорттық медицина және оңалту саласындағы магистратура бағдарламасының вице-директоры, Нұсқаушы
Оқуға қабылдау талаптары
Бағдарламаға қатысу үшін үміткерлерге мына талаптар қойылады:
Бакалавр және магистр дәрежелері немесе Медицина докторы (немесе баламалары)
Ағылшын тілін меңгеру деңгейі
1) IELTS тесті бойынша жалпы балл 6.5 (әр секция бойынша кемінде 6.0 балл) немесе ETS сайтында көрсетілген TOEFL балама балы.
TOEFL iBT Home Edition, TOEFL PDT, IELTS Online және IELTS Indicator нәтижелері қарастырылмайды;
2) Бағдарламаға түсетін үміткерлер мынадай жағдайлардың бірінде ағылшын тілі бойынша тестілеу нәтижелерін ұсынудан босатылуы мүмкін:
Жобалау ұсынысы
Тиісті ғылыми қызығушылық пен зерттеу тақырыбын қамтитын жобалау ұсынысы;
Ұсыным хат
Соңғы 12 ай ішінде жазылған екі құпия ұсыным хат (ұсыным беретін тұлғалар электронды немесе қағаз түрінде ұсынады). Ұсыным хаттарын ұсыну жөніндегі нұсқаулықпен мына сілтеме арқылы таныса аласыз;
Түйіндеме
1 беттен аспайтын
075/у медициналық анықтамасы (ҚР азаматтары үшін) немесе денсаулығының жалпы жай-күйі көрсетілген осыған ұқсас медициналық анықтама (шетел азаматтары үшін);
өтініш берушінің эпидемиология және статистика бойынша алған магистратура курстарының тізімі.
Маңызды күндер
2025-2026 академиялық жылғы конкурсқа қатысатын үміткерлер үшін маңызды күндер:
IELTS/TOEFL, GRE/GMAT сертификаттарын тапсырудың соңғы мерзімі:
Оқу ақысы
Докторантура бағдарламаларының оқу ақысы жергілікті және халықаралық студенттер үшін бір оқу жылына $23,500 (12 008 500 теңге) құрайды.
Оқу ақысы туралы толығырақ білу үшін bursars_office@nu.edu.kz электрондық поштасы арқылы хабарласыңыз.
Тіркеу кезеңдері
Жеке кабинет ашу үшін admissions.nu.edu.kz порталында тіркеліңіз. Жеке кабинетіңізде тіркелу нұсқаулығымен міндетті түрде танысып өтіңіз.
Оқуға қабылдау талаптары
Қабылдау талаптары:
1. Бакалавр және магистр дәрежелері немесе Медицина докторы (немесе баламалары). Онлайн тіркелу кезеңінде магистратура бағдарламасының соңғы курс студенттері ағымдағы транскриптті ұсына алады;
2. Магистр дәрежесі бойынша CGPA (қорытынды орташа білім көрсеткіші) 4.00-ден кем дегенде 3.0 болуы тиіс;
3. Ағылшын тілін меңгеру деңгейі:
1) IELTS тесті бойынша жалпы балл 6.5 (әр секция бойынша кемінде 6.0 балл) немесе ETS сайтында көрсетілген TOEFL балама балы.
TOEFL iBT Home Edition, TOEFL PDT, IELTS Online және IELTS Indicator нәтижелері қарастырылмайды;
2) Бағдарламаға түсетін үміткерлер мынадай жағдайлардың бірінде ағылшын тілі бойынша тестілеу нәтижелерін ұсынудан босатылуы мүмкін:
— үміткер академиялық дәрежесін ағылшын тілі ресми түрде қарым-қатынас және оқыту тілі болып табылатын елде алған жағдайда;
— ағылшын тілінде оқытылатын бағдарламалар бойынша бакалавр / магистр дәрежесін алған жағдайда.
4. Тиісті ғылыми қызығушылық пен зерттеу тақырыбын қамтитын жобалау ұсынысы.
Маңызды күндер
2024-2025 академиялық жылға арналған оқу конкурсына қатысатын үміткерлер үшін маңызды күндер:
IELTS/TOEFL нәтижелерін тапсырудың соңғы мерзімі:
Жаңа студенттер үшін бағдарлау апталығының басталуы: тамыз 2025 ж.
Оқудың басталуы: тамыз 2025 ж.
Конкурсқа қатысуға онлайн өтінім беру кезеңінде талапкерлерге арналған құжаттар тізімі
Барлық ұсынылған құжаттар ағылшын тілінде немесе нотариалдық куәландырылған ағылшын тіліндегі аудармасымен болуы тиіс:
Тіркеу кезеңдері
Жеке кабинет ашу үшін admissions.nu.edu.kz порталында тіркеліңіз. Жеке кабинетіңізде тіркелу нұсқаулығымен міндетті түрде танысып өтіңіз.
Үмікерлерге қойылатын статустар
Барлық тіркелген үміткерлер өз конкурсқа қатысу өтінімінің статусы туралы Жеке кабинетте таныса алады. Төмендегі статустардың сипаттамасы үміткердің Жеке кабинетінде қойылу ретімен орналастырылған.
Application in processing. Үміткердің құжаттарыңы тексерістен өтуде екенін білдіретін аралық статус. Қабылдау комиссиясы өтінімді және құжаттарды тексеріп, келесі кезең туралы хабарлайды. Қорытынды шешім туралы ақпарат үміткердің электрондық поштасына жіберілетін болады.
Does not meet entry requirements. Үміткер бағдарламаның ең төменгі қабылдау талаптарына сәйкес келмейді. Бұл статус Университеттің Студенттерді оқуға қабылдау департаменті өтініш нысандарын және құжаттарды тексергеннен кейін қойылады.
Disqualified. Емтихандағы немесе байқаудағы өрескел бұзушылықтар үшін конкурстан шығарылған. Мысалы, ол қасақана жалған ақпарат берді.
Rejected by Admissions Committee. Конкурс кезеңдердің бірінде Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынбауға шешім қабылдады.
Transfer to another program. Үміткердің өтінішін қарастыру кезінде Қабылдау комиссиясы үміткерді сол мектептегі басқа бағдарлама Қабылдау комиссиясының қарауына ұсынуға шешім қабылдады.
Pending. Үміткердің өтініші қаралуда.
Waiting list. Қабылдау комиссиясы үміткердің өтінішін қарауды аяқтап, оны күту тізіміне қою туралы шешім қабылдады. Мұндай үміткерлер Университеттен хабарлама күтуі керек, өйткені басқа үміткерлер оқудан бас тартса, оларға оқуға шақыру хаты жіберілуі мүмкін.
Recommended for admission to Zero Year of Graduate programs. Қабылдау комиссиясы үмңткерді Zero Year of Graduate program бағдарламасына ұсынуға шешім қабылдады. “Магистратура бағдарламаларының дайындық жылы” (Zero Year of Graduate programs) – Назарбаев Университеті Мектептерінің магистратураға тікелей түсу үшін тілдік талаптарға сай келмейтін, магистрлік бағдарламаларға қарқынды тілдік, академиялық және ғылыми дайындықтары бар екі семестрлік күндізгі бағдарлама.
Recommended for admission to program. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынуға шешім қабылдады.
Recommended for conditional admission. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға шартты түрде ұсыну туралы шешім қабылдады. Үміткер көрсетілген мерзім ішінде қажетті құжаттарды тапсырып, шартты орындауы қажет.
Withdrawn. Конкурстан алып тастау туралы шешім қабылдаған үміткерлер.
Accepted Program admission offer. Статус оқуға шақыру хаттарын алған, келісімін берген және Университеттің ұсыным-хатындағы барлық шарттарын орындаған үміткерлерге қойылады
Accepted Zero Year of Graduate program admission offer. Статус Zero Year of Graduate programs бағдарламасына оқуға шақыру хаттарын алған, келісімін берген және Университеттің ұсыным-хатындағы барлық шарттарын орындаған үміткерлерге қойылады.
Refused admission offer. Үміткерді қабылдау ұсынылды, бірақ ол оқудан бас тартты.
Refused in favor of another NU program. Бірнеше жоғары оқу орнынан кейінгі бағдарламаға тапсырған үміткерлерге қатысты статус. Үміткер басқа бағдарламаны таңдау туралы шешім қабылдағанда қойылады.
Deferred. Үміткер бағдарламаға қабылданды, бірақ оқуын келесі жылға қалдыруға шешім қабылдады.
Did not submit the documents/Refused. Үміткер құжаттардың түпнұсқасын белгіленген уақытқа дейін тапсырмады, яғни Университетте білім алудан бас тартты.
Did not come to Orientation week/Refused. Үміткер оқу туралы ұсынысты қабылдады, құжаттарын тапсырды, бірақ бағдарлау аптасына қатыспады. Босатылған орынға күту тізіміндегі үміткерлерді шақыруға болады.
Enrolled to program. Үміткер Университетке негізгі бағдарламаға оқуға қабылданды. Статус Провосттың қабылдау туралы шешімі шыққаннан кейін қойылады.Үміткер ресми түрде студент болып саналады.
Enrolled to Zero Year of Graduate programs. Кандидат Zero Year of Graduate programs бағдарламасына қабылданды. Cтатус Провосттың қабылдау туралы шешімі шыққаннан кейін қойылады. Үміткер ресми түрде студент болып саналады.