Медицина саласындағы бакалавры (6 жылдық) Ведомстволық кедергілерді жою және пәнаралық тәсілді қолдану арқасында тігінен де, көлденеңінен де интеграцияланған базалық медициналық білім беру бағдарламасы клиникалық мәнмәтінде дененің әртүрлі жүйелерінің күрделілігін, өзара әрекеттесуін және өзара тәуелділігін жақсы түсінетін мамандарды даярлауға мүмкіндік береді. Бағдарламаның клиникалық компоненті (медицина ғылымдарының докторы) дәрігер, медицина практикасы үшін қажетті құзыреттіліктерді, дағдыларды және сертификаттауды қамтамасыз етеді және одан әрі жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білімнің негізін қалайды. Бағдарлама негізгі медициналық білім беру моделіне және Қазақстан Республикасының, сондай-ақ Ұлыбритания, Үндістан, Пәкістан және Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерін қоса алғанда, көптеген басқа елдердің ұлттық біліктіліктеріне сәйкес әзірленген. Бұл бағдарлама құзыреттілік тәсілге негізделген және сертификаттау және лицензиялау емтихандарына дайындықты қарастырады. |
Жалпы ақпарат:
Кампус: Астана, Қазақстан
Тіл: Ағылшын
Оқыту формасы: күндізгі оқу формасы, кампуста
Ұзақтығы: 6 жыл
Бірінші және екінші жыл (медицина ғылымдары саласындағы бакалавры)
Медицина факультетіне түсуді жоспарлап отырған студенттер негізгі биомедициналық ғылымдар бойынша берік білімге ие болуы керек және олардың физика ғылымдары мен математикамен байланысын түсінуі керек. Сонымен қатар, жақсы дәрігер болу үшін адамдармен қарым-қатынастың маңыздылығын ескере отырып, медициналық студенттердің гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар бойынша білімі болуы өте маңызды. Бұл курстарды Медицина мектебі студенттерді MD бағдарламасына түсуге дайындау үшін арнайы әзірлеген.
Үшінші-алтыншы жыл (MD бағдарламасы)
3-4-ші оқу бағдарламасы міндетті блоктардан тұрады: "Негізгі ғылымдар" блогы (3-ші жыл), "Органдар жүйесі" блогы (4-ші жыл), "Пациенттерге күтім жасауға кіріспе" блогы (3-4-ші жыл), "Пациент, доктор және қоғам" блогы(3-4-ші жыл), "Медицинадағы ғылыми ойлау" блогы (3-4-ші жыл), 5-ші оқу жылында студенттер міндетті базалық клиникалық практикадан өтеді. 6-шы курста барлық студенттер бірнеше міндетті жетілдірілген клиникалық тәжірибелерден және бір интеграцияланған биология курсынан өтеді. 6-шы курстың қалған кезеңінде студенттер элективті курстарға қатысады, олар негізінен жоғары деңгейдегі клиникалық тәжірибелер, белсенді тағылымдамалар және сертификаттау мен лицензиялау емтихандарына дайындық болып табылады.
Бағдарламаның мақсаттары
Бағдарламаның негізгі мақсаттары:
Мансаптық мүмкіндіктер
Курс аяқталғаннан кейін түлектер өздері таңдаған бағдарламаға резидентураға түсе алады, оқуын жалғастыра алады немесе денсаулық сақтау саласында жұмыс істей алады.
Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелері
Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін түлектер:
Тіркеу кезеңдері
1 ҚАДАМ. Жеке кабинеті ашу
Жеке кабинеті ашу үшін www.admissions.nu.edu.kz порталында тіркеліңіз. Жеке кабинетіңізде тіркелу нұсқаулығымен міндетті түрде танысып өтіңіз.
2 ҚАДАМ. Өтінім беру нысанын толтыру және қажетті құжаттарды жүктеу
Жеке кабинетте өтінім беру нысанын толтырып, қажетті құжаттарды жүктеңіз:
Қажетті құжаттардың форматы Жеке кабинетте орналасқан.
3 ҚАДАМ. Тіркелу жарнасын төлеу және өтінімді беру
Өтінім беру процесін аяқтау үшін Жеке кабинетіңіздегі «My Application Forms» бөліміндегі «PAY AND SUBMIT APPLICATION» түймесін басыңыз. Тіркелу жарнасы Жеке кабинетте қолжетімді төлем опциялары арқылы онлайн режимінде төленеді. Тіркелу жарнасын төлеудің басқа әдістерін қолдану қабылданбайды.
Тіркелу жарнасы 10 000 теңгені құрайды. Тіркелу жарнасы өтінімдерді қабылдаудың бірінші ресми бекітілген мерзімге дейін соңғы екі апта ішінде және өтінімдерді қабылдауды ұзарту кезеңінде тіркелу жарнасы 3 есеге артады (30 000 тенге). Өтінім берудің нәтижесіне немесе төлем қателеріне қарамастан, тіркелу жарнасы қайтарылмайды.
Банк картасы болмаған жағдайда, талапкер басқа адамның картасын пайдалана алады.
Тіркелу аяқталғаннан кейін өтінім беру нысанына өзгерістер енгізу және жүктелген құжаттарды ауыстыру мүмкін емес.
Студенттерді оқуға қабылдау департаментінің қызметкерлері Сіздің өтініміңіз бен құжаттарыңызды тексереді және қажет болған жағдайда, Сізге электрондық поштаңызға қандай құжаттарды және қай күнге дейін түзету керектігін хабарлайды. Толық емес және қате толтырылған (түзетілмеген) өтінімдер конкурста қарастырылмайды.
4 ҚАДАМ. IELTS/TOEFL сертификатын ұсыну (тіркеу жарнасы төлеп, өтінім бергеннен кейін ғана)
Талапкерлер IELTS/TOEFL сертификаттарын тапсыру үшін келесі талаптарды орындау қажет:
IELTS/TOEFL сертификаттары суперскорингсіз қарастырылады.
Тест әкімшісі немесе Тест орталығы арқылы тест нәтижелерін тапсыру үшін кодтар туралы маңызды ақпаратқа назар аударыңыз:
Талапкердің Жеке кабинетінде IELTS/TOEFL сертификатын тапсыру бойынша толық Нұсқаулықты оқыңыз.
IELTS/TOEFL сертификаттарының Назарбаев Университетінің электрондық базасына енгізу Университет құзыретіне кірмейді. Сіз Тест орталығына өзіңіз хабарласып, кажетті сертификаттың жіберілгендігіне көз жеткізуіңіз қажет. Бұл әрекет кем дегенде 7-10 жұмыс күнін алатынын ескертеміз. Егер сертификат Студенттерді оқуға қабылдау департаменті белгілеген мерзімінен кеш келсе, нәтижелер конкурста қарастырылмайды.
Одан арғы қадамдар
NUET емтиханына 1-2 апта қалғанда электрондық поштаңызды тексеріңіз, себебі Сізге емтихандағы тәртіп ережелері, емтиханның өту орны мен уақыты туралы ақпарат жіберіледі.
Кейбір жағдайларда Университет хабарламалары спам жәшігінде болуы мүмкін екендігін есте сақтаңыз.
Тіркелу кезінде қандайда бір қиындықтар болса, info_admissions@nu.edu.kz электрондық поштасына сауалыңызды жіберуіңізге болады. Сауал жіберген кезде, (ҚР азаматтары үшін) ЖСН мен әрбір талапкерге берілетін жеке кабинеттегі Applicant ID нөмірін жазуды ұмытпаңыз.
Оқуға қабылдау талаптары
Барлық санаттар үшін міндетті қабылдау талаптары
Олимпиада түрі:
Конкурсқа қатысуға онлайн өтінім беру кезеңінде талапкерлерге арналған құжаттар тізімі
Назарбаев Университетінің бакалавриат бағдарламасы бойынша конкурсқа қатысу үшін үміткерлер онлайн өтінім беруі керек.
Оқуға қабылдауға ұсынылған талапкерлерге арналған құжаттардың тізбесі
Маңызды күндер
Онлайн өтінімдерді беру соңғы мерзімдері:
IELTS/TOEFL нәтижелерін ұсыну:
Тестілеу нәтижелері Назарбаев Университетінің Институционалдық код қолдана отырып, тест әкімшісі арқылы Университет мекенжайына міндетті түрде жіберіледі:
Іріктеу конкурсы
Конкурстың әр кезеңінде талапкерге қойылатын статустардың сипаттамасы
Барлық тіркелген талапкерлер өздерінің конкурсқа қатысу өтінімінің статусымен Жеке кабинетте таныса алады. Төмендегі өтінімстатустардың сипаттамасы талапкердің Жеке кабинетінде қойылу ретімен орналастырылған.
Application in processing. Талапкердің өтінімі тексерістен өтуде екенін білдіретін аралық өтінім статусы. Студенттерді оқуға қабылдау департаменті конкурсқа қажетті құжаттарды тексеріп, қажет болған жағдайда келесі қадамдар туралы хабарлайды.
Needs to take NUET. Талапкерге NUET емтиханына келу қажеттілігін көрсету үшін емтиханның алдында қойылатын өтінім статусы. Оқуға шақыру хат пен нұсқаулықтар емтиханға шамамен 5 күн қалғанда талапкердің электрондық поштасына жіберіледі. Емтихан кестесі «Маңызды күндер» бөлімшесінде қолжетімді.
Not allowed to take NUET. Талапкердің емтихан алдындағы оқуға қабылдау конкурсының талаптарына сәйкес келмеуіне немесе бұзуына байланысты оған NUET емтиханын тапсыруға рұқсат берілмеді. Ол Дайындық бағдарламасы бойынша оқуға түсу конкурсына қатысуын тоқтатады. Алайда, бакалавриат бағдарламасы бойынша талаптарға сай келген жағдайда, басқа категория арқылы коркурсқа қатысуын жалғастыра алады.
Passed NUET. NUET емтиханын сәтті тапсырып, өту балдарын алды.
Failed NUET. Талапкер NUET емтиханы бойынша өту балын ала алмады. Ол оқуға түсу конкурсына қатысуын тоқтатады.
Missed NUET. Талапкер NUET емтиханына келмеді. Ол оқуға түсу конкурсына қатысуын тоқтатады.
Meeting entry examinations minimum requirements. Талапкердің тапсырған құжаттары мен жинаған ұпайлары конкурстың ең төменгі талаптарына сәйкес келеді. Талапкер финалдық рейтингке енгізіледі және оған Университеттен хабарлама күту қажет. Егер ол емтихан бойынша жоғары балл жинаса, онда оның жақында оқуға шақыру хатын алу мүмкіндігі жоғары. Егер талапкердің емтихан балы жоғары болмаса, онда хабарламаны күтуі қажет. Орындар босаған жағдайда, оқуға шақыру хаты жіберілуі мүмкін.
Withdrawn. Талапкер өз қалауы бойынша конкурсқа қатысудан бас тартты. Бұл өтінім статусы конкурс басталғаннан бастап кез келген уақытта қойылуы мүмкін.
Withdrawn due to UG choice. Талапкер бакалавриат бағдарламасына оқуға шақыруды қабылдағандықтан, автоматты түрде NUFYP бағдарламасының конкурсынан шығарылды. Талапкер тек бір академиялық бағдарламаға және/немесе білім деңгейіне қабылдана алады.
Recommended for admission to NUFYP. Талапкер Қабылдау комиссиясының шешімі бойынша оқуға қабылдауға ұсынылады және қабылдау шарттары көрсетілген оқуға шақыру хатын алады.
Waiting list to NUFYP. Талапкер рейтингте төмен орналасуына байланысты оқуға шақыру хатын алушылар қатарына кірмеді. Алайда, бұрын оқуға ұсынылған талапкерлердің қайсыбірі гранттан бас тартқан жағдайда, оқуға шақыру хаты жіберілуі мүмкін. Бос орындар жоқ болған жағдайда, талапкер конкурстан шығарылады немесе ақылы оқу негізіндегі қосымша конкурсына қатыса алады.
Accepted admission offer to NUFYP. Талапкер көрсетілген мерзімде оқуға шақыру хатын қабылдағаннан кейін келісімді растайтын оқуға қабылдануға келісім нысанын тапсырып, кепілдік жарнаны төледі. Барлық төлемдер талапкердің Жеке кабинетінде жүргізіледі. Кез келген қате төлемдер қайтарылмайды. Төлемді іске асыру үшін нұсқаулықты орындаңыз.
Оқуға қабылдаудың келесі шарттары:
Refused admission offer to NUFYP. Талапкер оқуға шақыру хатын алғаннан кейін оқуға қабылдаудан бас тарту нысанын толтырды немесе оқуға қабылдау шарттарын орындамады.
Refused in favor of UG. Бұл өтінім статусы NUFYP және бакалавриат бағдарламалары бойынша конкурсқа қатысып жатқан талапкерлерде кездеседі. Талапкер бакалавриат бағдарламасын таңдаңғандықтан, NUFYP бағдарламасынан бас тартты. Бұл өтінім статусы талапкер NUFYP бағдарламасы бойынша оқуға шақыру хатынан ресми түрде бас тартқаннан кейін қойылады.
Rejected by Admissions Committee. Оқуға қабылдау үшін бос орындардың болмауына және конкурстық іріктеудің аяқталуына байланысты Қабылдау комиссиясы шешімімен талапкер конкурстан шығарылды.
Did not submit the documents/Refused. Талапкер көрсетілген мерзімде құжаттарды ұсынбады. Бұл талапкердің Университетте оқудан бас тартатынын білдіреді.
Did not come to Orientation week/Refused. Бағдарлау аптасына келмеді, яғни талапкер Университетте оқудан бас тартады.
Enrolled to NUFYP. Талапкер Провост шешімімен Университеттың Дайындық Бағдарламасына қабылданды. Бұл өтінім статусы оқуға қабылдау туралы шешім тіркелгеннен кейін қойылады. Студент мәртебесіне көшер алдында талапкер ретінде қойылатын соңғы статус.
Disqualified. Талапкер емтиханда немесе конкурс барысында Қағидаларды немесе талаптарды бұзуына байланысты конкурсқа қатысу құқығынан айырылды (дисквалификацияланды). Мысалы, емтиханда көшірді немесе көрінеу жалған ақпарат берді.
Талапкерледі оқуға қабылдау
Оқуға қабылдау келесі реттілік бойынша жүзеге асырылады:
Талапкерлерді оқуға қабылдауға ұсыну. Оқуға қабылдауға ұсынылған талапкерлерге “Recommended for admission to NUFYP” статусы беріледі. Талапкерлер Жеке кабинетте “Admission results” бөліміне кіріп, оқуға шақыру хатын және соңғы мерзімдері мен талаптары көрсетілген Құжаттарды тапсыру бойынша нұсқаулықты таба алады.
Талапкерлердің оқуға келісуі. Талапкерлер оқуға қабылдауға келісім нысанына және кепілдік жарнасын төлеу нысанына Жеке кабинетте қол қоюы және 100 000 теңге көлеміндегі кепілдік жарнаны төлеуі қажет.
Кепілдік жарна келесі шарттар орындалғаннан кейін қабылданған студентке қайтарылады:
1) Назарбаев Университетінде оқыту бойынша қызметтерді көрсету шартына екіжақты қол қою;
2) Бағдарлау аптасына қатысу;
3) Студенттің бірінші семестрді жақсы академиялық үлгеріммен аяқтауы.
Оқуға қабылдануға құжаттарды ұсыну және келісім-шартқа қол қою. Талапкерлер Университет департаменттеріне қажетті құжаттарды оқуға шақыру хатта көрсетілген мерзімге дейін тапсыруы тиіс. Сол себепті, барлық талаптарды уақытылы орындау үшін оқуға шақыру хатты мұқият оқу қажет. Барлық құжаттар Университетке қағаз және электронды түрде белгіленген мерзімде ұсынылуы керек. Сонымен қатар, талапкерлер Дайындық мектебімен келісім-шартқа қол қояды.
Бағдарлау аптасына қатысу. Оқудың басталуына дейін барлық оқуға шақырылған талапкерлер Бағдарлау аптасына қатысады.
Оқуға қабылдау. Жоғарыда көрсетілген талаптар орындалғаннан кейін талапкерлер Университетке қабылданады. Оқуға қабылдау НУ Провостының шешімімен рәсімделеді.
Университетке қабылдану үшін Студенттерді оқуға қабылдау департаментіне тапсыратын қажетті құжаттар пакеті Құжаттарды тапсыру нұсқаулығында көрсетіледі.
Егер қосымшасы бар аттестаттың/дипломның түпнұсқасы қазақ, орыс немесе ағылшын тілінде болмаса, онда оған қоса, осы құжаттың ағылшын тілінде нотариалды куәләндырылған аудармасынын сканерлеген нұсқасын ұсыну қажет. Қабылдауға қажетті құжаттар пакетін уақытында тапсырмаған талапкерлер конкурсқа қатысу мүмкіндігінен айырылады.
Университет шетел азаматтары мен азаматтығы жоқ талапкерлерден қосымша құжаттарды сұрауға құқылы.
Университетке тапсырылған құжаттар қайтарылмайды. Тек қана қосымшасы бар жалпы орта білім (аттестат және қосымша) немесе техникалық және кәсіптік білім туралы (диплом және қосымша) құжаттың ресми түпнұсқасы оқуды бітіргеннен кейін немесе Университеттен шығарылғаннан жағдайда Регистратор Офисі арқылы қайтарылады.
Оқу бағдарламасы
Бірінші және екінші жыл (медицина ғылымдарының бакалавры)
Медицина факультетіне түсуді жоспарлап отырған студенттер негізгі биомедициналық ғылымдар бойынша берік білімге ие болуы керек және олардың физика ғылымдары мен математикамен байланысын түсінуі керек. Сонымен қатар, жақсы дәрігер болу үшін адамдармен қарым-қатынастың маңыздылығын ескере отырып, медициналық студенттердің гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар бойынша білімі болуы өте маңызды. Бұл курстарды Медицина мектебі студенттерді MD бағдарламасына түсуге дайындау үшін арнайы әзірлеген.
Үшінші-алтыншы жыл (MD бағдарламасы)
3-4-ші оқу бағдарламасы міндетті блоктардан тұрады: "Негізгі ғылымдар" блогы (3-ші жыл), "Органдар жүйесі" блогы (4-ші жыл), "Пациенттерге күтім жасауға кіріспе" блогы (3-4-ші жыл), "Пациент, доктор және қоғам" блогы (3-4-ші жыл), "Медицинадағы ғылыми ойлау" блогы (3-4-ші жыл), 5-ші оқу жылында студенттер міндетті базалық клиникалық практикадан өтеді. 6-шы курста барлық студенттер бірнеше міндетті жетілдірілген клиникалық тәжірибелерден және бір интеграцияланған биология курсынан өтеді. 6-шы курстың қалған кезеңінде студенттер элективті курстарға қатысады, олар негізінен жоғары деңгейдегі клиникалық тәжірибелер, белсенді тағылымдамалар және сертификаттау мен лицензиялау емтихандарына дайындық болып табылады.
Курстардың сипаттамасы
Медицинаға кіріспе
Медицинаға кіріспе - бұл бір семестрге арналған кіріспе курс, ол «Медициналық ғылымдар» (Pre-Medicine) бағдарламасы туралы жалпы түсінік береді және студенттерді дәрігер мамандығының әртүрлі аспектілерімен таныстырады. Шақырылған баяндамашылар, дәрістер, сыныптағы талқылаулар және оқулар арқылы студенттер денсаулық сақтау саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттер, кәсібилік және шешім қабылдау дағдылары туралы түсінік алады. Студенттер медицина және биомедицина саласындағы мансапты жоспарлау және дайындалу үшін ақпарат, ресурстар және құралдар алады.
Биохимия
Бұл курс студенттерге қазіргі биохимияның принциптері мен әдістемелерін түсінуге мүмкіндік беруге арналған. Курс биохимияның барлық негізгі тақырыптарын қамтиды, соның ішінде термодинамика және энзимология, аминқышқылдары мен нуклеин қышқылдары құрылымының егжей-тегжейлері, ДНҚ және ақуыздардың құрылымы, биохимиялық тұрғыдан синтез және функциялар, липидтердің құрылымы мен синтезі, сондай-ақ негізгі метаболикалық жолдар.
Базалық бизнес курсы
Бұл курс студенттерді кәсіпкерліктің негіздерімен таныстырады. Ол мүмкіндіктерді анықтау, идеялар генерациясы, бизнес-модельдер мен жоспарларды құру, сондай-ақ идеяларды ұсыну сияқты тақырыптарды қамтиды. Біз Қазақстан экономикасындағы кәсіпкерлік қызметтің рөлін талқылаймыз. Курс тез дамып келе жатқан кәсіпкерлікке арналған нұсқаулық болып табылады, ол теориялық негіздерді кейстер мен практикалық жаттығулармен біріктіреді.
Органикалық химия
Бұл пән алкандардың, алкендердің, алкиндердің, алкилгалогенидтердің, стереохимияның және спирттердің құрылысын, синтезін және реакцияларын зерттеуді қамтиды. Бұл курс жаратылыстану ғылымдарын зерттейтін студенттерді және басқа студенттерді тиісті салалардағы жоғарғы курс пәндерін оқуға дайындауға арналған.
Иммунология, микробиология және генетикаға кіріспе
«Иммунология, микробиология және генетикаға кіріспе» курсы студенттерді «Денсаулық пен аурулардағы иммунология», «Адам генетикасы» және «Медициналық микробиология» курстарын оқуға дайындайды. Бұл курс иммунологияның негізгі принциптерімен, соның ішінде иммундық жүйенің мүшелерімен, жасушаларымен және ерігіш компоненттерімен таныстырады. Ол антигендер мен антиденелердің анықтамаларына, иммундық жауаптың ерекшелігіне, «өзін» және «өзін емес» ұғымдарын түсінуге бағытталған. Сонымен қатар, иммуноглобулиндердің құрылымы, иммуноглобулиндер синтезінің генетикасы, иммундық жауаптағы жасушалық кооперация, инфекциялық және қатерлі ісік иммунитеті қарастырылады. Сонымен қатар, микробиологияның негізгі принциптері зерттеледі. Бұл пән студенттерді бактериялар, архейлер, эукариоттық микроорганизмдер және бактерияларға баса назар аудара отырып, вирустардың негізгі қасиеттерімен таныстырады. Микроорганизмдердің әртүрлілігі және олардың адам денсаулығы мен ауруларындағы маңызы атап өтіледі. Бұдан басқа, бұл пән студенттерге адам генетикасы туралы кең түсінік береді және оларды адам генетикасы бойынша емтихан тапсыруға дайындайды. Курс физикалық сипаттамалар/белгілердің тұқым қуалауының және тірі организмдердің дамуының негізгі принциптері мен механизмдерін сипаттайды.
Анатомияға және гистологияға кіріспе
«Анатомияға және гистологияға кіріспе» курсы студенттерді медициналық анатомия, аурулардың жасушалық-патологиялық негіздері және Медицина мектебіндегі басқа пәндер бойынша емтихандарға дайындайды. Бұл курс адам анатомиясы мен физиологиясының принциптеріне, оның ішінде гомеостаз механизмдеріне, химиялық заттарды қолдануға және құрылым мен функцияның өзара байланысына арналған. Сонымен қатар, пән патофизиология және гистологиямен таныстырады. Лабораториялық бөлім адам денесінің анатомиясы мен физиологиясына бағытталған.
Сонымен қатар, бұл пән анатомиялық топографияның функционалдық интеграциясына, сондай-ақ адам денесінің физиологиялық және ультрақұрылымдық аспектілеріне назар аударады.
Негізгі гистологиялық және цитологиялық әдістерді, соның ішінде эукариоттық жануар жасушасының ультрақұрылымын жан-жақты зерттеу қарастырылады. Негізгі тін түрлері мен органдар жүйелері де қарастырылады.
Дәрігер мамандығына кіріспе
Бұл курстың мақсаты – медик студенттерді пациенттің созылмалы аурулармен және денсаулық сақтау жүйесімен байланысты тәжірибесіне баса назар аудара отырып, дәрігер болудың мәнімен таныстыру. Студенттерде әртүрлі мамандықтағы дәрігерлердің пациенттерге күтім көрсету үшін өздерінің коммуникативтік және клиникалық дағдыларын қалай қолданатынын бақылауға мүмкіндік болады. Студенттер дәрігер мен пациенттің өзара әрекеттесуін бақылап қана қоймай, сонымен қатар пациенттермен және олардың отбасы мүшелерімен тікелей сұхбаттасып, дәрігерлермен және жалпы медициналық қызмет көрсету жүйесімен қарым-қатынас тәжірибесі туралы сөйлесе алады. Бұл курс денсаулық мәселелерінің пациенттер мен олардың отбасыларына қалай әсер ететінін және дәрігердің бұл әсерді өзгертуге қандай рөл атқара алатынын зерттеуге арналған. Сонымен қатар, студенттер дәрігерлердің жалпы қоғамның денсаулығын нығайтудағы рөлі туралы біледі. Медициналық мектепке түсе отырып көптеген адамдар өздерін студент ретінде көруден оқудан өтіп жатқан дәрігер ретінде көруге біртіндеп ауысады. Мұндай ауысу тікелей пациенттерге күтім жасауға қатысы жоқ мамандықтарды, мысалы, патологоанатомия немесе медициналық информатика салаларын таңдағандар адамдарда, сондай-ақ ғылыми қызметпен айналысуды жоспарлайтын адамдарда да орын алады. Кез келген медициналық мансапта кемелдікке жеткен кезде де пациент басты назарда болады. Осы курста студенттер өз жолдарын тікелей пациентке (және оның отбасына) бейімделе отырып бастайды.
Медициналық сұхбаттың негіздері
Бұл курстың мақсаты – медик студенттерге тиімді медициналық сұхбат жүргізу дағдыларын дамытуға және шыңдауға мүмкіндік беретін өміршең оқу ортасын құру. Курс аясында студенттер медициналық сұхбат туралы білімдерін, дағдыларын және оның процесі мен мазмұнын бағалауды, сондай-ақ оны жүргізу үшін қолданылатын тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын кеңейтеді. Курстың соңында студенттер медициналық сұхбаттың негізгі клиникалық дағды ретіндегі маңызын түсініп, толық ауру тарихының негізгі компоненттерін зерттеп, клиникалық сұхбаттың негізгі дағдыларын бақылап, сәйкестендіре және дұрыс атай алатын болады.
Негізгі физикалық тексеру
Бұл курс студенттерді физикалық тексеру жүргізуді үйретуге арналған. BPE курсы I блоктың «Пациенттерге күтім жасау» бөлімінің екінші курсы болып табылады. Студенттер «Медициналық сұхбат негіздері» курсынан кейін пациенттермен байланыс орнату, дәрігер мен пациент арасындағы тиімді қарым-қатынасты қалыптастыру және денсаулық туралы қажетті ақпаратты жинау туралы білім алғаннан кейін, олар нақты пациенттермен кездесу алдында мінсіз физикалық тексеруді жүргізуді үйренеді. Физикалық тексерудің негізгі элементтері дидактикалық сабақтарда ұсынылады, содан кейін шағын топтардағы практикалық сабақтар симуляциялық орталықта өтеді. Студенттер оқытушымен бірге топтарға бөлініп, физикалық тексеру дағдыларын үйренеді және өзара тәжірибе алмасады, бұл көптеген медициналық мектептерде қалыпты тәжірибе. Пациенттерді стандартталған тексеру сеанстары да соңында қорытынды практикалық емтихан алдындағы осы курстың бөлігі болып табылады.
Клиникалық практикалар
Клиникалық практикалар барысында студенттер амбулаториялар, емханалар және дәрігерлердің кабинеттері сияқты әртүрлі жағдайларда медициналық практиканы бақылайды.
Жетілдірілген физикалық тексеру
«Жетілдірілген физикалық тексеру» курсында студенттер бұрын алған дағдыларын нақты пациенттерге қолданады, бұл бірінші курста өткен материалдың мінсіз жалғасы болады. Олар пациенттің төсегінде орыс немесе қазақ тілдерінде оқытушылардың бақылауымен медициналық сұхбат жүргізіп, физикалық тексеру өткізеді.
Жетілдірілген медициналық сұхбат
Бұл курстың мақсаты – нақты пациенттерді сұрау мүмкіндігіне ие болғаннан кейін медициналық сұхбат жүргізу дағдыларын тереңірек меңгеру. Сондай-ақ, біз толық медициналық сұхбаттың құрылымдалған форматын түсіндіреміз, сұхбаттың әлі таныстырылмаған бөлімдерін сипаттаймыз және тәжірибе жасауға әрі стандартталған пациенттер мен фасилитаторлардан кері байланыс алуға мүмкіндік береміз.
Клиникалық процедуралар
«Клиникалық процедуралар» курсы студенттерді клиникалық практика кезінде пациенттерге жүргізе алатын кейбір негізгі диагностикалық және терапиялық инвазивті және инвазивті емес процедуралармен таныстырады. Бұл курс заманауи симуляция орталығында электрондық манекендердің көмегімен өткізіледі.
Медициналық анатомия
Анатомиялық білім қазіргі заманғы медициналық практиканың іргетасының бірі болып қала береді. Бұл курс анатомиялық және медициналық терминологиямен таныстыруға және адамның функционалдық және жалпы анатомиясының барлық аспектілерін кеңінен қамтуға арналған жеті апталық бағдарламаны ұсынады. Курстың практикалық компоненті модельдерді, қаңқалық материалдарды және патологияларды көрсету арқылы дәрістік тұжырымдамаларды қайталауға және бекітуге бағытталған. Үш өлшемді оқу құралы - Anatomage столын пайдалану арқылы жоғары интерактивті оқу ортасы қолдау табады, ол жеке және командалық оқытуға арналған динамикалық тәсілді ұсынады.
Адам генетикасы
«Адам генетикасы» курсы студенттерге адам геномының ұйымдастырылуы, ДНҚ мен РНҚ-ның құрылымы мен функциясы, қарапайым және күрделі белгілердің тұқым қуалау механизмдері, геномика тәсілдері және оның медицинада қолданылуы, генетикалық және хромосомалық мутация түрлері және олардың адам ауруларындағы рөлі, ең жиі кездесетін генетикалық бұзылулардың клиникалық жағдайларын сипаттау және т.б. туралы жалпы білім беруге арналған.
Энергетикалық метаболизм
«Энергетикалық метаболизм» курсы әртүрлі жағдайларда ағзада жүретін метаболикалық процестерді түсіну негізін қалайды. Әртүрлі метаболикалық процестер (көмірсулар, липидтер және ақуыздар алмасуы) қарастырылады және өзара байланыстырылады, бұл процестердің сау және ауру адамдардағы айырмашылықтары, сондай-ақ метаболикалық бұзылуларды диагностикалау және емдеу туралы ақпарат айтылады.
Фармакология
Бұл курс аясында студенттер кеңінен қолданылатын дәрілік препараттардың негізгі принциптері мен әсер ету механизмдері, сондай-ақ олардың әсер ету жолдары туралы біледі. Студенттер фармакокинетика, соның ішінде сіңу, таралу, метаболизм және шығарылу, және фармакодинамика, соның ішінде дәрілердің рецепторлармен өзара әрекеттесуі туралы біледі. Студенттер агонист, антагонист (қайтымды, қайтымсыз, бәсекелес және т.б.), препараттың жартылай шығарылу кезеңі, таралу көлемі, биожетімділік, элиминация жылдамдығы, қисық астындағы ауданы және көптеген басқа тиісті терминдерді қоса алғанда, жалпы қабылданған фармакологиялық терминдерді үйренеді және қолданады. Сонымен қатар, холинергиялық агонистер мен антагонистер, адренергиялық агонистер мен антагонистер сияқты вегетативті жүйке жүйесіне әсер ететін препараттар егжей-тегжейлі қарастырылады. Бұдан басқа, студенттер негізгі дәрілік заттар кластарымен танысады, олардың әсер ету механизмдері туралы біледі және фармакология курсын клиникалық фармакологияның жалпы мәселелерін қарастыра отырып аяқтайды.
Аурудың жасушалық патологиялық негізі
Бұл курс жасушалар мен тіндердің қалыпты және ауру жағдайларында құрылымдық және функционалдық қасиеттеріне арналған. Жасушалық биология, гистология және патологияның негізгі принциптері жасушалардың қалыпты және қалыпсыз функцияларының молекулалық механизмдерін, сондай-ақ жасуша функцияларын қалпына келтіру үшін дәрілік заттарды пайдалану стратегияларын көрсету үшін негізгі фармакологиялық принциптермен бірге ұсынылады. Оқу форматы дәрістерді, топтық оқытуды (TBL), проблемаларға негізделген оқытуды (PBL), семинарлар мен зертханалық сабақтарды қамтиды. Бұл курсқа қатысатын оқытушылардың жасушалық биология және генетика, иммунология, нейробиология және патология сияқты салаларда тәжірибесі бар.
Денсаулық және аурулар саласындағы иммунология
Бұл курс студенттерге иммундық жүйенің денсаулық пен аурулардағы функцияларын және иммундық жүйеге байланысты кең ауқымды аурулардың даму негізінде жатқан патогенетикалық механизмдерді жақсырақ түсінуге мүмкіндік береді. Курс туа біткен және жүре пайда болған иммунитеттің молекулалық, жасушалық және функционалдық деңгейлеріндегі негізгі механизмдерді, иммундық реттеудің молекулалық аспектілерін, жасушалық сигнализация мен активацияны, гендердің реттелуі мен экспрессиясын, тіндік деңгейдегі молекулалық өзгерістердің әсерін, сондай-ақ иммундық жүйенің қызметін түзету және модуляциялау үшін терапиялық құралдарды пайдалануды зерттеуге баса назар аударады.
Медициналық микробиология
«Медициналық микробиология» курсы жұқпалы аурулардың негізгі ұғымдарымен таныстырады, ерекше назар бактериологияға, вирусологияға, паразитологияға, аурулардың берілу және емдеу механизмдеріне аударылады.
Нейроғылым
«Нейроғылым» курсы адамның жүйке жүйесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін түсіну негізін қамтамасыз етеді. Ол нейроанатомия және негізгі физиология бойынша білімді жаңартуды қамтиды, сондай-ақ неврологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу туралы ақпаратты қамтитын клиникалық жағдайлар ұсынылады. Сабақ барысында анатомиялық аспектілер нығайтылады және нейровизуализация әдістері зерттеледі. Курс құрылған тақырыптардың мүмкіндігінше бір апта ішінде бір мезгілде ұсынылатындай құрылған.
Жүрек-қантамыр жүйесі
«Жүрек-қантамыр жүйесі» курсы I блоктың «Орган жүйелерінің патофизиологиясы» бөлігінің бір бөлігі болып табылады. Бұл бес апталық курс жүрек-қантамыр жүйесінің анатомиясын, физиологиясын, фармакологиясын және патологиясын қамтиды және осы негізгі пәндерді клиникалық көрініспен, физикалық тексерумен, зертханалық диагностикамен және жүрек-қантамыр аурулары бар пациенттерді емдеумен біріктіреді.
Өкпе жүйесі
«Өкпе жүйесі» курсы тыныс алу механикасын, желдетуді, перфузияны, өкпенің функционалдық зерттеулерін, кеуде қуысының рентгенологиясын, этиологиясын, патогенезін, физиологиясын, өкпе ауруларының клиникалық аспектілері мен емін қамтиды, соның ішінде ХОБЛ, астма, муковисцидоз, саркоидоз, жіті респираторлық дистресс-синдром, пневмония, өкпе гипертензиясы және өкпе қатерлі ісігі.
Бүйрек жүйесі
«Бүйрек жүйесі» курсы бүйрек органдары жүйесінің анатомиясын, гистологиясын, физиологиясын, фармакологиясын және эмбриологиясын, сондай-ақ бүйрек ауруларының патофизиологиясы мен емін қамтиды. Алдымен студенттер бүйректің эмбриологиясы, анатомиясы және гистологиясымен танысады. Содан кейін бүйректің қалыпты физиологиясы, соның ішінде бүйрек қан ағымын реттеу, су және электролит гомеостазы, сондай-ақ бүйрек функциясын бағалау талқыланады. Курстың соңғы бөлігі су және электролит гомеостазының бұзылуларына, бүйрек ауруларына, сондай-ақ осы жағдайларды бағалауға және емдеуге арналған. Емдеуге бүйрек аурулары кезінде әдетте қолданылатын фармакологиялық құралдарды талқылау, сондай-ақ диализ және бүйрек трансплантациясы сияқты бүйректі алмастыру терапиясы кіреді.
Психиатрияға кіріспе
«Психиатрияға кіріспе» курсы аясында студенттер негізгі кең таралған психикалық аурулармен танысып, нейробиологиялық факторлардың мінез-құлықта қалай көрінетінін және осы түсініктен туындайтын емдеу тәсілдерін анықтайды. Бұл екі курстан тұратын блоктың бірінші бөлігі болып табылады және әр курс жеке бағаланады.
Эндокриндік жүйе
Бұл курс студенттерге эндокриндік жүйенің гомеостазға қосқан үлесін, эндокриндік аурулардың жалпы көріністерін және оларды емдеу жолын түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер эндокриндік жүйенің қалыпты құрылымын, функциясын және ұйымдастырылуын зерттеп, эндокриндік жүйенің клиникалық маңызды ауруларының этиологиясымен, патофизиологиясымен, патологиясымен, диагностикасы, емдеуі мен болжамымен танысады.
Ас қорыту және тамақтану
Бұл 5 апталық курс АІЖ-нің қалыпты гистологиясын, физиологиясын және фармакологиясын, сондай-ақ АІЖ ауруларының патофизиологиясын, патологиясын және емін қамтиды. Бұл курс студенттер негізгі физиологиялық ұғымдардың негіздерін меңгергеннен кейін арнайы жоспарланған және дененің қалыпты жағдайда қалай жұмыс істейтінінен аурудың салдарынан оның бұзылған кезде не болатынына ауысуға қызмет етеді. Ғылыми және клиникалық медицинаның сау тепе-теңдігі ұсынылады деп күтілуде.
Гематология және онкология
«Гематология және онкология» курсы студенттерге медициналық гематология және онкология, хирургиялық онкология, радиациялық онкология, гинекологиялық онкология, патология, радиология, биостатистика және мінез-құлық медицинасы салаларында қажетті білім беруге арналған. Студенттер эритроциттер, лейкоциттер және тромбоциттердің этиологиясымен, патогенезімен және бұзылуларымен танысады, коагулопатиялар, антикоагулянттық және тромболитикалық терапия туралы түсінік алады, гематологиялық қатерлі ісіктерді диагностикалауды, бағалауды және емдеуді, сондай-ақ әртүрлі зертханалық әдістерді зерттейді. Студенттер онкологиялық аурулары бар пациенттерге кешенді күтім жасауға қатысатын әртүрлі жағдайлармен және пәндермен танысады.
Тері және тірек-қимыл аппараты
«Тері және тірек-қимыл аппараты» курсы тері және тірек-қимыл аппаратының, соның ішінде дәнекер тіндердің аурулары мен жағдайларына арналған. Студенттер кең таралған дерматологиялық және сүйек-бұлшықет ауруларының этиологиясын, патофизиологиясын және клиникалық көрінісін зерттеп, клиникалық нәтижелерді нақты аурулармен салыстырады, сондай-ақ терінің ауыр ауруларын азайтудағы профилактикалық шаралардың рөлін түсіндіреді.
Репродуктивтік биология және даму биологиясы
«Репродуктивтік биология және даму биологиясы» курсы акушерлік, гинекология, педиатрия және ерлердің репродуктивтік жүйесін қамтиды және репродукция мен дамудың қалыпты процестерінің негізгі принциптеріне арналған. Студенттер гаметогенез, эмбриогенез, жүктілікке бейімделу, ұрықтың дамуы, баланың қалыпты және қалыпты емес дамуы, жыныстық жетілу, менопауза және қартаю процесін зерттейді.
Медициналық этика және кәсібилік
Бұл курс дәрігерлік практиканы анықтайтын этикалық және кәсіби мәселелерді зерттеуді бастауға арналған. Курс 16 сабақтан тұрады және дүйсенбі күндері 13.00-ден 16.00-ге дейін өткізіледі. Сабақ бір сағаттық дәрісті қамтиды, содан кейін фасилитатор шағын топтарда талдау және талқылау жүргізеді. Курс кәсібилік пен этикалық талдаудың принциптерінің, медицинадағы дилеммаларды шешудің өзара толықтырушы және қарама-қайшы негіздерінің кіріспесінен басталады. Кіріспе негізді құрғаннан кейін, бірқатар мәселелер талқыланады, соның ішінде ақпараттандырылған келісім, өмірдің соңындағы күтім, аборттар, құпиялылық, дәрігерлік қателіктер, кәсібилікке қауіптер, кәмелетке толмағандарға күтім жасау. Кейбір сабақтарда биомедициналық этика және ғылыми зерттеулер этикасы мәселелері қарастырылады.
Мінез-құлық медицинасы
Бұл курс «Пациент, дәрігер және қоғам» (ПДҚ) блогының медицина бойынша оқу бағдарламасындағы екінші компоненті болып табылады. ПДҚ блогының басқа курстары: Ағылшын, орыс және қазақ тілдеріндегі медициналық терминология, медициналық этика және кәсібилік (МЭК), денсаулық сақтау жүйесі және басқару. Бұл курстар дәрігерлердің пациенттерге оңтайлы күтім көрсету үшін жеткіліксіз болуы мүмкін, бірақ маңызды болатын нақты дағдылар мен білімдерге қарамастан, медициналық көмек көрсетудің кең контекстінде жұмыс істейтінін көрсетеді. Бұл курста біз осы тұжырымның философиялық негіздемесінің бір бөлігін - биопсихоәлеуметтік модельді ұсынып, содан кейін пациенттермен жұмыс істеуде бізге болашақта көмектесуі мүмкін мінез-құлықты өзгерту модельдері мен әдістерін қарастырамыз.
Денсаулық сақтау жүйесі және әкімшілендіру
Бұл курс денсаулық сақтау жүйесіне әртүрлі деңгейлерде және денсаулық сақтауды басқару мәселелеріне байланысты маңызды тақырыптарға шолу жасайды. Сондай-ақ, ол денсаулық сақтау саясаты мен денсаулық сақтау экономикасындағы процестерді түсінуді қамтамасыз етеді. Курста денсаулық сақтау менеджерлері тап болатын мәселелерді шешуге көмектесетін ұлттық және халықаралық тәжірибеден алынған нақты мысалдар келтіріледі.
Дәлелді медицина және биостатистика
«Дәлелді медицина және биостатистика» курсы аясында студенттер медициналық зерттеулер бойынша рецензияланған әдебиеттерді сыни тұрғыдан интерпретациялау және медициналық тәжірибеде пайдалану үшін эпидемиологиялық талдаудың негізгі статистикалық әдістері мен аналитикалық құралдарын үйренеді. Алынған дағдылар қолжетімді ең жақсы дәлелдемелерді дұрыс пайдалану арқылы пациенттерге күтімді оңтайландыруға, жағымсыз жағдайлардың алдын алуды күшейтуге, диагностика, емдеу және жүргізуді жақсартуға, сондай-ақ болжауға көмектеседі.
Халық денсаулығы
«Халық денсаулығы» курсы денсаулық сақтау мәселелерін бір пациентке емес, тұтас популяцияларға қатысты шешу әдістерін ұсынады. Курс маргиналдық топтар мен жалпы халықтың денсаулығына әсер ететін әлеуметтік-экономикалық/мінез-құлық факторлары мен қауіп факторларын анықтау және бағалауды, халықтың денсаулығына әсерін барынша азайту үшін апаттарға және аурулардың өршуіне/эпидемияларына ден қоюды, сондай-ақ халықты қорғау үшін пациенттердің қауіпсіздігі және медициналық қызмет көрсету сапасы мәселелерін бағалауды және шешуді қамтиды. Әр сабақта бір сағаттық интерактивті дәріс өтеді, содан кейін нақты өмірден алынған жағдайларды зерттеу немесе орындарға бару арқылы топтық жұмыс жүргізіледі.
Анестезиологиялық практика
«Анестезиологиялық практика» курсы екі аптаға созылады және бір апта ересектер анестезиологиясына (Ұлттық онкология және трансплантология ғылыми орталығы) және бір апта балалар анестезиологиясына (Ұлттық ана мен бала ғылыми орталығы) арналған. Бұл практиканың жалпы мақсаты - студентке периоперациялық пациентті жүргізудің негізгі принциптерін түсіну. Клиникадағы пациенттермен танысу студентке сұхбат жүргізу және құжаттарды толтыру дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Прецептор студенттің дайын екенін анықтағанда, оған процедураларға қатысу мүмкіндігі берілуі мүмкін.
Акушерлік-гинекологиялық практика
«Акушерлік және гинекология» курсы репродуктивтік және постменопауза жасындағы әйелдерге медициналық көмек көрсетуге арналған 4 апталық практика болып табылады. Студенттер амбулаторлық қызметтер (поликлиникалар мен кеңселер), акушерлік (босану залы) және гинекология (жеке қызмет және университеттік қызмет) сияқты үш клиникалық сегментте ротациядан өтеді. Күнделікті кесте педагогикалық қарап өтуді, амбулаторлық пациенттерді тексеруді, пациенттерді операцияға дайындауды және операциялар мен босану кезінде көмек көрсетуді, операциядан кейінгі және босанғаннан кейінгі күтімді, нақты жағдайларды зерттеу сабақтарын қамтиды. Өткізу орны - UMC (Ұлттық ана мен бала ғылыми орталығы және РБО).
Хирургиялық практика
Бұл 6 апталық практика жалпы хирургияның әртүрлі пәндерін қамтиды. Хирургия бойынша практикалық сабақтар Ұлттық онкология және трансплантология ғылыми орталығында өткізіледі. Курстың мақсаты – студенттерді кең таралған хирургиялық мәселелердің клиникалық көріністерімен және емдеуімен таныстыру. Курс сонымен қатар осы пәнге қатысты дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Студенттер операцияға дейінгі және операциядан кейінгі пациенттерді жүргізуге қатысады және операциялық бөлмеге барады.
Педиатриялық практика
Бұл 8 апталық практика барысында студенттер педиатриялық пациенттермен негізінен стационарлық жағдайда танысады. Студенттер әр 2 апта сайын UMC Ұлттық ана мен бала ғылыми орталығының («ҰАБҒО») төрт түрлі педиатриялық бөлімшелерінде кезектеседі. Студенттер педиатриялық топқа бекітіліп, пациенттерге күтім жасау және оларды жүргізудің барлық аспектілеріне қатысады, оның ішінде ауру тарихын жинау және физикалық тексерулер жүргізу, ауру тарихын құрастыру және басқа медициналық топ мүшелерімен, емдеуші дәрігерлермен, жолдаушы дәрігерлермен, консультанттармен, отбасылармен және пациенттермен қарым-қатынас жасау. Сонымен қатар, студенттер ротация барысында өткізілетін конференцияларға, кейс талқылауларына және раундтарға қатысады.
Ересектерге арналған ішкі медицинасы бойынша практика
Бұл 8 апталық практиканың жалпы мақсаты – студенттерге жалпы клиникалық шағымдары бар ересек пациенттермен жұмыс істеу үшін қажетті тәжірибе алу мүмкіндігін беру. Суб-ротация кезінде студенттер өз пациенттерін алып, оқытушылар мен дәрігерлердің бақылауымен өздерінің клиникалық дағдыларын қолданады. Студенттер дәл және өзекті анамнез жинауды, физикалық тексеру жүргізуді, аурулардың түрлерін тануды және ауруларды емдеу тәсілдерін меңгеруді үйренеді. Практика Ұлттық онкология және трансплантология ғылыми орталығында, UMC-де өткізіледі.
Қарқынды терапия және шұғыл медицина бойынша практика
Қарқынды терапия және шұғыл медицина бойынша практика медициналық жоғары оқу орындарының түлектері үшін қажетті білім ретінде анықталған маңызды медициналық ауыр аурулар және шұғыл медицина салаларына бағытталған. Бұл практика пациенттерге күтім жасау бойынша практикалық тәжірибенің үйлесімін ұсынады. Студенттер қарқынды терапия бөлімшесі мен шұғыл көмек көрсету бөлімшесіне жіберіліп, науқастарға күтім жасау тобында белсенді мүшелер болады. Олар күнделікті педагогикалық қарап өтуді жүргізеді, пациенттердің жағдайын қадағалап, ауыр науқастар мен шұғыл көмек қажет ететін пациенттерді бағалайды және емдейді. Әрбір студент ШМНУ-мен байланысты дәрігердің бақылауында болады. Студенттер жансақтау және шұғыл көмек көрсету бөлімшесінің барлық күнделікті іс-шараларына қатысуы керек.
Бұл практика Екінші қалалық аурухананың жалпы жансақтау және шұғыл көмек көрсету бөлімшесінде өтеді. Практика барысында студенттер келесі нәрселерді үйренуі керек: ауыр науқастар мен шұғыл пациенттерде дифференциалды диагностика жүргізу, зертханалық және рентгенологиялық зерттеулерді ұтымды жүргізу, көптеген медициналық және хирургиялық мәселелері бар пациенттерді созылмалы жүргізу. Сондай-ақ, өмірге қауіп төндіретін неврологиялық немесе жүрек-қан тамыр аурулары бар пациенттермен байланысты мәселелер қарастырылады, оған мыналар кіруі мүмкін: өкпені жасанды желдету аппаратын басқару, гемодинамикалық тұрақсыздық кезінде жедел фармакологиялық терапия, тиімді антимикробтық терапия, нутритивті қолдау, мультисистемалық дисфункциялар. Бағалау процесі үш компоненттен тұрады:
1. Клиникалық құзыреттілік
2. Білімді бағалау
3. Жұмыс нәтижелеріне негізделген дағдылар
Жанұялық медицина бойынша практика
Жанұялық медицина бойынша практика - бұл 4 апталық ротация, ол отбасы мен қоғамдастық контекстінде жеке адамдарға күтім жасауға ерекше назар аудара отырып, пациенттерге кешенді және ұзақ мерзімді күтім жасауды қамтиды.. Практиканың жалпы мақсаты - студенттерге пациенттерге күтім жасау құзыреттілігін дамыту кезінде өз білімдері мен дағдыларын қолданатын қажетті тәжірибе беру. Бұл практика барлық басқа клиникалық практикалар мен стажировкалармен ДМ оқу бағдарламасының жалпы мақсаттарының бір бөлігі болып табылатын негізгі мақсаттар жиынтығын бөліседі. Студенттердің пациенттерді өз бетінше тексеріп, содан кейін оларды прецептормен бірге қарап шығуы, сондай-ақ қауымдастықтағы барлық оқу іс-шараларына қатысуы күтіледі. Әдетте, студенттер әр түстен кейін екі-үш пациентті қабылдайды. Студенттердің пациенттерге күтім жасаудың барлық мүмкін аспектілеріне, оның ішінде кейінгі тексерулерге қатысуы күтіледі. Негізінен олар амбулаторлық жағдайда жұмыс істегенімен, оларға мүмкіндігінше үйге бару және үйге шақыру сияқты жанұялық медицинаның әртүрлі іс-шараларына қатысу күтіледі.
Оқытушылар құрамы
Вице-президент – Медицина мектебінің Деканы
Медициналық білім беру жөніндегі вице-декан, Профессор
Биомедициналық ғылымдар кафедрасының меңгерушісі м.а., Жаһандық денсаулық сақтау саласындағы докторантура бағдарламасының директоры, Профессор
Медицина кафедрасының меңгеруші м.а., Профессор
Хирургия кафедрасының меңгеруші м.а., Профессор
Қауымдастырылған профессор
Практика бойынша Ассистент профессоры
Практика бойынша Ассистент-профессор
Қауымдастырылған профессор
Ассистент-профессор
Ассистент-профессор
Ассистент-профессор
Ассистент-профессор
Ассистент-профессор
Қауымдастырылған профессор
Практика бойынша қауымдастырылған профессоры
Қауымдастырылған профессор
Профессор
Нұсқаушы
Ассистент-профессор
Ассистент-профессор
Қауымдастырылған профессор
Ассистент-профессор