Анестезиология және реаниматология саласындағы резидентура бағдарламасы

Кампус: Астана, Қазақстан, NU Медицина мектебінің ғимараты, ауруханалар


Тілі: Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі


Оқыту түрі: Күндізгі


Ұзақтығы: 4 жыл


Мансап: Резидентураны бітіргендер дәрігерлік қызметті жалғастыруда.

Жалпы ақпарат

Анестезиология және реаниматология бойынша резидентура бағдарламасы – бұл ауруханада да, амбулаториялық жағдайда да жұмыс жасай алатын анестезиолог-реаниматолог дәрігерлерді даярлаудың төрт жылдық бағдарламасы.


Үздік клиникалық дайындық пен тәлімгерлікті қамтамасыз ете отырып, біз анестезиологияның барлық салаларында, соның ішінде операция бөлмесінде, реанимация бөлімінде, босану бөлмесінде және ауырсыну клиникасында көшбасшыларды дайындауға ұмтыламыз. Жаңалықтар, трансляциялық зерттеулер, дәлелді медицина принциптерін тәжірибеге енгізу және білімді беру арқылы біз бұл көшбасшылықты дамытамыз және ынталандырамыз. Сонымен қатар, бұл бағдарлама резиденттерге академиялық мансапқа жеткізетін дәрігерлерді даярлау үшін клиникалық және трансляциялық зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді.

Бағдарламаның мақсаттары

Резидентура бағдарламасының мақсаттары:

  • Анестезиология және реаниматология бойынша ACGME-нің алты негізгі құзыреттілігі негізінде білікті анестезиология және реаниматология мамандарын даярлау [пациенттерге күтім жасау (PC), медициналық білім (MK), кәсіпқойлық (P), жүйеге негізделген тәжірибе (SBP), тәжірибеге негізделген оқыту және дамыту (PBLI), тұлғааралық дағдылар байланыс (ICS).
  • Анестезиология және реаниматология саласындағы өз білімі мен дағдыларын ғылыми зерттеулерде, білім беруде және пациенттерге күтім жасау қызметтерінде қолдана алатын дәрігер-мамандарды даярлау;
  • Бағдарлама түлектерін белгілі бір саланың мамандықтары бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық дайындықты жалғастыру үшін анестезиология/ реаниматология саласындағы базалық құзыреттермен қамтамасыз ету (мысалы, педиатриялық анестезиология бойынша стипендиялар).

Мансаптық мүмкіндіктер

Мансаптық мүмкіндіктер резидентураның анестезиология және реаниматология түлектеріне мансап жолын қоғамның мүдделері мен қажеттіліктеріне бейімдей отырып, әртүрлі жағдайлар мен мамандықтар бойынша өз дағдыларын пайдалануға мүмкіндік береді. Оларға мыналар кіреді (бірақ олармен шектелмейді):

  • Клиникалық анестезиология – стационарлық және амбулаториялық: операция бөлмесінде анестезияны қамтамасыз етеді және операцияға дейін, операция кезінде және одан кейін науқастарды, сонымен қатар түнде болуды қажет етпейтін науқастарды жансыздандыруға көмектеседі;
  • Реаниматология – көбінесе бірнеше мүшелер жүйесі зақымдалған ауыр науқастармен реанимация бөлімшелерінде жұмыс жасау.
  • Қосымша мамандықтар – жансыздандыру, педиатриялық анестезиология, кардиоторакалды анестезиология, нейроанестезиология және басқалары.
  • Академиялық медицина – оқытушы немесе / және зерттеуші ретіндегі жұмыс.
  • Көшбасшылық және әкімшілік – анестезиология бөлімдеріне жетекшілік ету және басқару, клиникалық тәжірибені, білім беруді және зерттеулерді қадағалау.
  • Жеке тәжірибе – бір немесе бірнеше ауруханаларға не болмаса хирургиялық орталықтарға қызмет көрсету арқылы жеке тәжірибе ашу немесе қосылу.
  • Консультациялар мен кеңестер – медициналық құқық, денсаулық сақтау технологияларын енгізу немесе анестезия мен реаниматологияға қатысты фармацевтикалық әзірлемелер бойынша кеңес беру.
  • Жаһандық денсаулық сақтау және мемлекеттік саясат – қызмет көрсету деңгейі төмен аудандарда реанимация мен анестезияны қамтамасыз етуге бағытталған халықаралық денсаулық сақтау жобаларында жұмыс істеу; анестезиология мен реанимацияда пациенттердің денсаулығы мен қауіпсіздігін жақсарту саясаты мен стратегияларын әзірлеу.

Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелері

Анестезиология және реаниматология саласындағы резидентура бағдарламасының соңында резиденттер Анестезиология және реаниматология саласындағы мамандар үшін ACGME келесі кезеңдерінің көпшілігі бойынша нысаналы көрсеткішке жетуі тиіс:

1) Пациенттерге күтім жасау:

  • Пациенттің анестезияға дейінгі жағдайын бағалау: операцияға дайындық кезінде барлық маңызды деректерді жинау және түсіндіру, операция алдындағы кезеңде қажетті оңтайландыру мен тәуекелді стратификациялауды анықтау үшін қажетті дағдыларды көрсету; (PC1)
  • Пациенттің операциядан кейінгі күтімі және емдеу: Пациенттің анестезия жоспарын әзірлеу және енгізу/процедура (PC2);
  • Клиникалық зерттеу мониторларын қолдану және түсіндіру: Анестезиологиялық практикада мониторларды қолдану дағдыларын көрсету, сондай-ақ деректерді түсіндіру және қолдану (PC3);
  • Операция ішілік күтім: Операция кезінде барлық пациенттерге анестетикті қауіпсіз салу (PC4);
  • Тыныс алу жолдарын тексеру: Пациенттің тыныс алу жолдарын дайындау және тексеру (PC5).
  • Медициналық мекемедегі ультрадыбыстық зерттеу: Медициналық мекемеде ультрадыбыстық зерттеулер жүргізу және түсіндіру үшін (PC6)
  • Жағдаяттан хабардарлық және дағдарысты басқару: Операциялық бөлмедегі динамикалық жағдайды білу және ол үшін жауаптылық (PC7)
  • Операциядан кейінгі күтім: Күнделікті операциядан кейінгі күтімді тиімді жүргізу және анестезияға байланысты асқынуларды жою (PC8)
  • Реанимациялық көмек: Жалпы мақсат: Операция бөлмесінен тыс (PC9) жаңдайы ауыр пациенттің күтімін қамтамасыз ету
  • Аймақтық (перифериялық және нейроаксиалды) анестезия: Жалпы мақсат: Хирургиялық және акушерлік бөлімшелердің пациенттеріне көмек көрсету кезінде аймақтық анестезия әдістерін тиісті түрде қолдану (PC10)

2) Медициналық білім:

  • Базалық білім: Операциядан кейінгі көмек көрсетуге байланысты медициналық және хирургиялық аурулар мен фармакология саласындағы білімді көрсету (МК1);
  • Клиникалық негіздеме: Когнитивті қателіктердің әсерін азайту кезінде толық және басым дифференциалды диагнозды әзірлеу (MK2)

3) Жүйелік практика:

  • Пациенттердің қауіпсіздігі және сапаны жақсарту (QI): Пациенттермен, отбасылармен және медицина қызметкерлерімен тиісті байланысты қоса алғанда, пациенттердің қауіпсіздігіне байланысты оқиғаларды талдауға және басқаруға қатысу; QI жобасын жүргізу;(SPB1)
  • Пациентке бағытталған көмекті көрсету үшін жүйелік навигация: Пәнаралық топты және басқа да медициналық қызмет көрсетушілерді қоса алғанда, денсаулық сақтау жүйесі бойынша тиімді навигация; жоғары сапалы емдеу нәтижелерін қамтамасыз ету үшін пациенттердің нақты тобына медициналық көмекті бейімдеу; (SPB2)
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлі: Күрделі денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлін және пациенттерге қызмет көрсетуді жақсарту және денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігін арттыру үшін осы жүйені оңтайландыру жолдарын түсіну (SPB3)

4) Практика негізінде оқыту және жетілдіру

  • Ғылыми негізделген тәжірибе: клиникалық практикаға пациенттердің нақты деректері мен ұсынымдарын енгізу (PBLI1);
  • Рефлексивті тәжірибе және тұлғалық өсуге ұмтылу: Қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында клиникалық көрсеткіштер туралы ақпарат іздеу; практикалық қызметтің барлық салалары, жеке өзара әрекеттесу және мінез-құлық, сондай-ақ олардың әріптестер мен пациенттерге әсері туралы ойлау (рефлексивті ойлау); оқыту жоспары түрінде жетілдіру үшін нақты міндеттер мен мақсаттарды әзірлеу (PBLI2);

5) Кәсібилік:

  • Кәсіби әрекет және этикалық қағидаттар: этикалық және кәсіби әрекеттегі кемшіліктерді білу және жою, этикалық және кәсіби әрекетті көрсету және этикалық және кәсіби дилеммаларды шешу үшін тиісті ресурстарды пайдалану) (P1);
  • Есеп беру/адалдық: өз іс-әрекеттері мен олардың пациенттерге және медициналық персоналдың басқа мүшелеріне әсері үшін жауапкершілікті өзіне алу (P2);
  • Әл-ауқат: Өзіне және басқаларға жеке және кәсіби әл-ауқатты қамтамасыз ету үшін анықтама, пайдалану, басқару, жақсарту және көмек іздеу (P3);

6) Тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары:

  • Пациентке және отбасына бағытталған қарым-қатынас: Пациенттермен сындарлы қарым-қатынасты қалыптастыру үшін тіл мен мінез-құлықты саналы түрде қолдану, қарым-қатынастағы кедергілерді, соның ішінде жеке көзқарастарды интроспекциялауды анықтау және оларды дәрігер мен пациент арасындағы қарым-қатынаста азайту; бірлескен шешім қабылдау шеңберінде қарым-қатынасты ұйымдастыру және басқару; (ICS1)
  • Кәсіби және командалық қарым-қатынас: Қарапайым және күрделі жағдайларда медициналық қызметкерлер тобымен, соның ішінде кеңесшілермен тиімді байланыс; (ICS2)
  • Денсаулық сақтау жүйелеріндегі коммуникация: Әр түрлі әдістерді қолдана отырып тиімді байланыс (ICS3);

Бағдарлама бойынша оқытудың барлық нәтижелері (БОН) ACGME анестезиологиясының негізгі бағыттарына және оларға қоса берілген аннотацияларға сәйкес келеді. Кезеңдер медициналық мамандандыру бағдарламасына қажетті барлық негізгі параметрлер, дағдылар мен құзыреттер бойынша резиденттің дамуын көлденең және бойлық талдауға негіз береді (және жоғары мамандандырылған бағдарламаның негіздері). Кезеңдер деңгейлер бойынша орналастырылған; 1-деңгейден 5-деңгейге дейін алға жылжу жаңадан бастаушыдан сарапшыға дейін ілгерілеумен синоним болып табылады. Әрбір есепті кезең үшін талдау және есептілік әрбір резиденттің әрбір нақты ОН-ға қатысты ағымдағы қызметін жақсы сипаттайтын эталондық деңгейді таңдауды қамтиды.


Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін Анестезиология және реаниматология бойынша резидентура бағдарламасын бітірген резиденттер барлық осы кезеңдер бойынша тиісті үлгерім деңгейіне қол жеткізе алады. Атап айтқанда, 3 деңгей шығарылымның минималды мақсаты ретінде белгіленеді; дегенмен, шығаруға дайындық туралы шешім қабылдау резидентура бағдарламасы директорының және клиникалық құзыреттілік комитетінің құзыретіне кіреді.



Клиникалық ротация орындары

Тіркеу кезеңдері

1 ҚАДАМ. Жеке кабинетті құрыңыз

Жеке кабинетті құру үшін www.admissions.nu.edu.kz порталында тіркеліңіз. Жеке кабинетте берілген өтінім беру тәртібі туралы нұсқауларды оқыңыз.


2 ҚАДАМ. Өтінім формасын толтырып, қажетті құжаттарды тіркеңіз

Өтінім формасын толтырып, қажетті құжаттарды тіркеңіз:

1. Жеке куәліктің немесе төлқұжаттың сканерленген көшірмесі;

2. Жеке кабинеттегі үлгі бойынша қорытынды оқу үлгерімі туралы орта мектеп немесе жоғары оқу орны туралы аттестаттың (аттестат/диплом) сканерленген көшірмесі немесе мектептен анықтама (справка);

3. Ағылшын тіліндегі мотивациялық хат;

4. Сертификаттардың жарамды көшірмелері. Стандартталған тесттердің нәтижелері тест әкімшілері арқылы тікелей Университетке жіберілуі керек.


3 ҚАДАМ. Өтінім беру ақысын төлеңіз

Өтінім беру ақысы банк картасымен сіздің жеке кабинетіңіз арқылы онлайн режимінде төленеді.

Тіркелу жарнасы 10 000 теңгені құрайды. Тіркелу жарнасы өтінімдерді қабылдаудың бірінші бекітілген мерзімге дейін соңғы екі апта ішінде және өтінімдерді қабылдауды ұзарту кезеңінде төленген жағдайда төленетін сомадан 3 есе артады. Бұл сома қайтарылмайды.


4 ҚАДАМ. Тіркеу процесін аяқтаңыз

“Submit application” түймесін басу арқылы тіркеу процесін аяқтаңыз. Жіберілгеннен кейін үміткерлер өз өтінімдерін өзгерте алмайды.


5 ҚАДАМ. IELTS/TOEFL сертификаттарын жүктеп салыңыз

Жеке кабинетіңізде "Upload IELTS/TOEFL" секциясына IELTS/TOEFL сертификаттарын жүктеп, сертификат туралы қажетті ақпаратты толтырыңыз.


Одан арғы қадамдар

Өтініміңіздің статусы туралы білу үшін НУ Студенттерді қабылдау департаментінен және жеке кабинетіңізден келетін хабарландыруларды көру үшін электрондық поштаңызды тексеріңіз.


Тіркелу немесе онлайн өтінім беру кезінде қиындықтар туындаса, info_admissions@nu.edu.kz мекенжайына хабарласыңыз. Сұрауларыңызды жіберу кезінде ЖСН және/немесе өтінім берушінің ID нөмірін қолданыңыз.

Оқуға қабылдау талаптары

Шартсыз түрде оқуға алу бойынша бағдарламаға тапсыратын құжаттар үміткерлерде мыналар болуы тиіс:
  • Медицина мектептерінің бүкіләлемдік анықтамалығына сәйкес танылған университетте алынған МД дәрежесі немесе балама жоғары медициналық дәреже (елде тәуелсіз емдеуші дәрігер ретінде практикамен айналысу үшін тіркелу немесе сертификат алу құқығын беретін медициналық біліктіліктің ең жоғары деңгейі). Өтінімдерді беру кезеңі ішінде соңғы оқу жылының студенттері ағымдағы ресми транскрипттерді ұсына алады. Оқуға қабылдауға ұсынылған үміткерлер Бағдарламаға қабылдау мерзімі аяқталғанға дейін түпкілікті транскрипт пен диплом ұсынулары тиіс. Университеттің түлектері кейіннен бір айдың ішінде дипломды ұсына отырып, дәреже берілгенін растайтын транскрипттің негізінде бағдарламаға қабылданады;
  • IELTS тесті бойынша жалпы балл 7.0 немесе жоғары (әрбір бөлім бойынша кемінде 6.0) немесе ETS сайтында жарияланған шкалаға сәйкес TOEFL-дің балама нәтижесі (Home edition-нан басқа);
  • медицина негіздері бойынша (іргелі ғылымдар) (BSE) немесе USMLE step 1 халықаралық емтихан нәтижелерімен есеп;
  • негіздеме хатта Бағдарламаға қызығушылық пен уәждеменің жоғары деңгейін көрсету;
  • 2 (екі) құпия ұсыным хат.

Білімінің және практикалық тәжірибенің сәйкестігін, сондай-ақ баламалықты және бұрын алынған дәрежелердің сәйкестігін Қабылдау комиссиясы Медицина мектептерінің бүкіл дүниежүзілік анықтамалығына сәйкес айқындайды.

Бағдарламаға түсетін үміткерлер Қабылдау комиссиясының шешімімен мынадай жағдайлардың бірінде:
  • ағылшын тілі ресми қарым-қатынас, оқыту және күнделікті тұрмыстық тіл болып табылатын елде Медицина докторы дәрежесін немесе балама жоғары медициналық дәреже алғанда;
  • ағылшын тілінде оқытылатын бағдарламалар бойынша Медицина докторы дәрежесін немесе балама жоғары медициналық дәреже алғанда;
  • егер үміткер Назарбаев Университетінің түлегі болып табылса, ағылшын тілі бойынша тестілеу нәтижелерін ұсынудан босатылуы мүмкін.

Конкурсқа қатысуға онлайн өтінім беру кезеңінде талапкерлерге арналған құжаттар тізімі

  • Өтінімнің толтырылған нысаны;
  • Жеке куәлік немесе паспорт;
  • Аты-жөнін өзгерткенін растайтын ресми құжат (егер қолданылса);
  • Медицина докторының дипломы немесе жоғары медициналық дәрежеге балама транскрипт;
  • Бағдарламаға құжаттарды онлайн тапсыру кезінде күші бар IELTS немесе TOEFL (Home edition-нан басқа) сертификаты (егер қолданылса);
  • Медицина негіздері халықаралық емтиханы (іргелі ғылымдар) (IFOM Basic Science) немесе USMLE step 1 емтиханы бойынша нәтижелері бар есеп;
  • Оқу немесе клиникалық мекемелер соңғы 12 айдың ішінде берген 2 құпия ұсыным хат, резидентураның нақты бағдарламасымен байланысты мекеме артықшылыққа ие (ұсыным беретін тұлғалар электронды немесе қағаз нысанында ұсынады);
  • Негіздеме хат (500 сөзден аз емес);
  • Медициналық анықтама 075у (резиденттер үшін) немесе жалпы денсаулық жағдайын көрсететін, ұқсас медициналық анықтама (шетелдік үміткерлер үшін);
  • Сотталғаны немесе сотталмағаны туралы анықтама;
  • Үміткердің/студенттің жеке деректерін өңдеуге келісімі.

Маңызды күндер

Резидентура бағдарламалаcына онлайн өтінім беру мерзімі - 2024 жылдың 12 ақпанынан 2024 жылдың 10 маусымына дейін.

Үмікерлерге қойылатын статустар

Барлық тіркелген үміткерлер өз конкурсқа қатысу өтінімінің статусы туралы Жеке кабинетте таныса алады. Төмендегі статустардың сипаттамасы үміткердің Жеке кабинетінде қойылу ретімен орналастырылған.


Application in processing. Үміткердің құжаттарыңы тексерістен өтуде екенін білдіретін аралық статус. Қабылдау комиссиясы өтінімді және құжаттарды тексеріп, келесі кезең туралы хабарлайды. Қорытынды шешім туралы ақпарат үміткердің электрондық поштасына жіберілетін болады.


Does not meet entry requirements. Үміткер бағдарламаның ең төменгі қабылдау талаптарына сәйкес келмейді. Бұл статус Университеттің Студенттерді оқуға қабылдау департаменті өтініш нысандарын және құжаттарды тексергеннен кейін қойылады.


Disqualified. Емтихандағы немесе байқаудағы өрескел бұзушылықтар үшін конкурстан шығарылған. Мысалы, ол қасақана жалған ақпарат берді.


Rejected by Admissions Committee. Конкурс кезеңдердің бірінде Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынбауға шешім қабылдады.


Transfer to another program. Үміткердің өтінішін қарастыру кезінде Қабылдау комиссиясы үміткерді сол мектептегі басқа бағдарлама Қабылдау комиссиясының қарауына ұсынуға шешім қабылдады.


Pending. Үміткердің өтініші қаралуда.


Waiting list. Қабылдау комиссиясы үміткердің өтінішін қарауды аяқтап, оны күту тізіміне қою туралы шешім қабылдады. Мұндай үміткерлер Университеттен хабарлама күтуі керек, өйткені басқа үміткерлер оқудан бас тартса, оларға оқуға шақыру хаты жіберілуі мүмкін.


Recommended for admission to program. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынуға шешім қабылдады.


Recommended for conditional admission. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға шартты түрде ұсыну туралы шешім қабылдады. Үміткер көрсетілген мерзім ішінде қажетті құжаттарды тапсырып, шартты орындауы қажет.


Withdrawn. Конкурстан алып тастау туралы шешім қабылдаған үміткерлер.


Accepted Program admission offer. Статус оқуға шақыру хаттарын алған, келісімін берген және Университеттің ұсыным-хатындағы барлық шарттарын орындаған үміткерлерге қойылады


Refused admission offer. Үміткерді қабылдау ұсынылды, бірақ ол оқудан бас тартты.


Refused in favor of another NU program. Бірнеше жоғары оқу орнынан кейінгі бағдарламаға тапсырған үміткерлерге қатысты статус. Үміткер басқа бағдарламаны таңдау туралы шешім қабылдағанда қойылады.


Deferred. Үміткер бағдарламаға қабылданды, бірақ оқуын келесі жылға қалдыруға шешім қабылдады.


Did not submit the documents/Refused. Үміткер құжаттардың түпнұсқасын белгіленген уақытқа дейін тапсырмады, яғни Университетте білім алудан бас тартты.


Did not come to Orientation week/Refused. Үміткер оқу туралы ұсынысты қабылдады, құжаттарын тапсырды, бірақ бағдарлау аптасына қатыспады. Босатылған орынға күту тізіміндегі үміткерлерді шақыруға болады.


Enrolled to program. Үміткер Университетке негізгі бағдарламаға оқуға қабылданды. Статус Провосттың қабылдау туралы шешімі шыққаннан кейін қойылады.Үміткер ресми түрде студент болып саналады.

Оқу бағдарламасы

Клиникалық оқу жоспары анестезиология және реаниматология бойынша резидентура бағдарламасына арналған ACGME (Жоғары медициналық білім бойынша аккредиттеу кеңесі) бағдарламалық талаптарына негізделген және барлық Резидентура бағдарламаларына қажет ACGME құзыреттері мен кезеңдеріне сәйкес келеді.


Бірінші оқу жылы (PGY-1)

Оқытудың бірінші жылы UMC емдеуші дәрігерлерінің және/немесе NUSOM оқытушыларының тиісті бақылауымен жедел және созылмалы аурулары бар және аурухананың әртүрлі бөлімшелеріне түскен пациенттермен клиникалық тәжірибеге бағытталған. Бірінші жылдың мақсаты (PGY-1) резидентке медицинаның көптеген салаларында кең түсінік беру болып табылады. Мақсат – резидентке әртүрлі ақпарат пен дағдыларды алуға және жан-жақты дәрігер болуға мүмкіндік беру.


Резиденттер стационарлық және/немесе анестезиологиялық бөлімшелерде (жалпы және мамандандырылған) 8 апталық ротация серияларынан өтеді.


Екінші және үшінші оқу жылдары (PGY-2 / CA1 және PGY3 / CA2)

Резиденттер бірінші оқу жылында (PGY-1) алған клиникалық тәжірибесін дамытуды жалғастырады.


1) Резидентке анестезиолог-реаниматолог дәрігерінен күтілетін негізгі дағдылар мен білім алуға мүмкіндік бере отырып, анестезиология және қарқынды терапия бөлімшелеріндегі ротация PGY-1-ден PGY-2-ге дейін жалғасады. Сонымен қатар, резидент мамандандырылған анестезия және қарқынды терапия бойынша ротациялардың кең спектрінен өтеді. Бұл резидентке анестезиологиялық және реанимациялық тәжірибенің тереңдігі мен кеңдігінде, тәжірибені тереңірек түсінуге және алуға мүмкіндік береді. Ішкі аурулар мен реанимация ротациялары анестезиологтың пациенттерге озық периоперациялық медициналық көмек беруге жәрдемдеседі. Жалпы алғанда, резиденттерде анестезия мен қарқынды терапияға қатысты анатомия, фармакология, физика, патология және физиология бойынша жұмыс білімі болуы керек.


Төртінші оқу жылы (PGY-4/CA3)

Резиденттер әртүрлі ротацияларға қатысуды жалғастырады және ішкі аурулар мен реаниматология бойынша ротацияларын аяқтайды. PGU-4 соңына қарай резиденттер анестезиологиялық және реаниматологиялық практика саласын терең түсінеді деп күтілуде. PGY4-те қосымша жұмыс немесе зерттеу қажет болуы мүмкін салаларға назар аударылады. Сонымен қатар, резиденттердің кіші кеңесшінің клиникалық міндеттері (тиісті қолдауымен) болады деп күтілуде, олар анатомия, фармакология, физика, патология және физиология туралы білімдерін күнделікті тәжірибеде басшылықсыз қолдана алады.


PGY4 бағдарламасы аясында жүргізілетін процедуралар көбінесе кіші кеңесшінің білім деңгейінде орындалуы керек.

Түлектеріміз біз туралы не айтады
  • Айжан Мейербекова, MD
    Мен Анестезиология және реанимация бағдарламасын таңдадым, себебі ол физиология, фармакология, биохимия және т.б.сияқты медицина бойынша оқыту кезінде алған білімнің барлық спектрін қолдануды талап етеді. Мен үшін анестезиология – бұл медицинаның мәні, мұнда озық инновациялар мен технологиялар пациенттерді емдеуге терең әсерін тигізеді. Мен операциялық бөлмеде ынтымақтастық атмосферасында болғанды ұнатамын, онда бүкіл команда ортақ мақсатты көздейді: адам денсаулығын сақтау және нығайту.

    Бағдарламаның бірінші жылы жаңа тәжірибеге, дағдыларға және білімге толы болды. Онкологиялық және жүрек орталықтарындағы ротация кезінде мен реаниматология дағдыларын игердім, онкологиялық науқастарда болатын сепсиспен күресуді үйрендім және операциядан кейін кардиохирургиялық науқастарда гемодинамика мен желдетуді басқарудың қиындықтарын бейімделуді үйрендім. Мұндай ротациялар менің анестезиологияға деген құштарлығымды нығайтты, өйткені мен ең маңызды болып табылатын пациенттерге күтім жасау кезінде осы мамандықтың маңызды рөліне өз көзім жетті.
  • Азат Дуйсембай
    Сәлеметсіз бе, менің атым Азат Дүйсембай, мен НУММ-дегі Анестезиология және реаниматология бағдарламасының 3-курс резидентімін. Анестезиология және реаниматология бойынша резидентура бағдарламасына түсу менің мансабымдағы ең жақсы шешімдердің бірі болды деп санаймын. Қазақстандағы реаниматология бойынша резидентураның үздік бағдарламасы ретінде ол негіздерден бастап, анағұрлым күрделі және қиын жағдайларға ауыса отырып, біртіндеп оқытуды қамтамасыз ететіндей етіп әзірленген. Астананың үздік ауруханаларында, атап айтқанда Ана мен бала ауруханасында және Кардиологиялық орталықта ротацияда болу менің клиникалық дағдыларымды қалыптастыруда маңызды рөл атқарды. Пациенттердің әртүрлі контингентімен және әртүрлі медициналық аурулармен танысу маған тіпті ең қиын жағдайларды жеңе алатыныма сенімділік берді. Бағдарлама арқылы қамтамасыз етілген тәлімгерлік керемет болды, тәжірибелі мамандар әрқашан өз білімдері мен тәжірибелерімен бөлісуге дайын. Сонымен қатар, бағдарламаны ғылыми негізделген тәжірибеге және үздіксіз оқытуға бағыттау резиденттердің осы саладағы соңғы жетістіктерден хабардар болуын қамтамасыз етеді, бұл оны кәсіби өсу үшін тамаша ортаға айналдырады.
  • Ажар Жайлауова, MD, MSc
    Мен НУММ-дегі Анестезиология және реаниматология бойынша резидентураның 3-ші курсында оқимын. Біздің бағдарлама аясында біз Астананың үздік ауруханаларында білім аламыз. Кардиологиялық, жалпы, акушерлік-гинекологиялық, аймақтық анестезиология, ересектер мен балалар реанимациясы, шұғыл медицина, ультрадыбыстық диагностика және т.б. тәжірибесі қамтылған. Біз жоғары білікті дәрігерлерден сабақ аламыз. Біздің бағдарламамыздың әсерлі артықшылықтарының бірі – тәуелсіз зерттеулер жүргізу және осы білімді халықаралық қауымдастықпен бөлісу. Бағдарлама сындарлы, қызықты және студенттерге қолайлы. Мен әрдайым хабардар болу үшін Анестезиология және реаниматология бағдарламасын таңдағаныма қуаныштымын.

Оқытушылар құрамы

  • Анестезиология және реаниматология саласындағы резидентура бағдарламасының Директоры, Ассистент-профессор

    vitaliy.sazonov@nu.edu.kz

  • Тимур Капышев, MD, MBA

    Симуляция орталығының директоры, Адъюнкт-Профессор

    timur.kapyshev@nu.edu.kz

  • Какенов Еркен, MD, MBA

    Педиатриялық анестезиология және реаниматология

    yerka@umc.org.kz

  • Мустафинова Гульнара, MD

    Акушерлік және гинекологиядағы анестезиология және реаниматология

    gulnara.mustafinova@umc.org.kz

  • Баубекова Халка, MD

    Онкологиялық анестезиология және реаниматология

    gulnara.mustafinova@umc.org.kz

  • Куанышбек Айдын, MD

    Кардиологиялық анестезиология және реаниматология

    aidyn_ks@mail.ru

Сұрақтарыңыз бар ма?
Контактілеріңізді қалдырыңыз және біздің қабылдау менеджерлері жақын арада сізбен байланысады.