Психиатрия бойынша резидентура бағдарламасы

Кампус: Астана, Қазақстан, NU Медицина мектебінің ғимараты, ауруханалар

Тілі: Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі

Оқыту түрі: Күндізгі

Ұзақтығы: 3 жыл

Жалпы ақпарат

NU SOM (НУММ) Психиатрия саласындағы резидентура бағдарламасы - бұл дәрігерлерге ауруханада немесе амбулаториялық жағдайда жұмыс істей алатын психиатр болу үшін жалпы психиатрия саласындағы іргелі дайындықты қамтамасыз етуге арналған 3 жылдық бағдарлама.


Бағдарлама резиденттерге негізгі құзыреттерді ұсынады және оларға оқытушы-профессорлар құрамының мұқият бақылауымен ең озық техника арқылы әртүрлі клиникалық мекемелерде психиатрияны тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді, сондай-ақ қажет болған жағдайда оларды біліктілікті арттыруға дайындайды. Бұл бағдарламаның маңызды ерекшелігі клиникалық және трансляциялық зерттеулер жүргізу және оларды академиялық мансапты жалғастыруға дайындау мүмкіндігі болып табылады.

Бағдарламаның мақсаттары

Психиатрия саласындағы резидентура бағдарламасының мақсаттары:

  • Психиатрия саласында білікті мамандарды резидентурада Жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің қазақстандық мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (KSOSPME) және ACGME-дің (Жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім беру жөніндегі аккредиттеу кеңесі) алты негізгі құзыретіне сәйкес даярлау, оларға мыналар кіреді: 1. Пациенттерге күтім жасау және процедуралық дағдылар 2. Медициналық білім 3. Оқу және практика негізінде жетілдіру 4. Тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары 5. Кәсібилік 6. Жүйелік практика;
  • Дәрігерлерді психиатрия мамандары болуға , олардың білімі мен дағдыларын клиникада және ғылыми қызметте қолдана білуге үйрету;
  • Бағдарламаны бітірушілерге тиісті мамандықтар бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім беруді жалғастыру үшін психиатрия саласындағы базалық құзыреттерді ұсыну.

Мансаптық мүмкіндіктер

Психиатриядағы резидентура бағдарламасын аяқтау мансаптық өсу мүмкіндіктерін ашады. Бітірушілердің көпшілігі клиникалық практиканы стационарларда немесе амбулаториялық психикалық денсаулық орталықтарында (жалпы емханалардағы алғашқы психикалық денсаулық орталығы) бастайды Телемедицинаның дамуына байланысты телепсихиатрия барған сайын танымал бола бастады. Психиатрлар психиатриялық көмекке неғұрлым қолжетімділікке мүмкіндік бере отырып, әсіресе техникалық қызмет көрсету деңгейі төмен аудандарға консультация мен терапия сеанстарын қашықтан ұсына алады.


Көптеген психиатрлар мамандануды балалар мен жасөспірімдер психиатриясы, сот психиатриясы, гериатриялық психиатрия, наркологиялық психиатрия және психотерапия сияқты салаларда жалғастыруды жөн көреді. Бұл көп жағдайда стипендия бағдарламасы бойынша қосымша курстан өту талап етіледі Кейбір бітірушілер клиникалық практиканы оқытумен және ғылыми зерттеулермен үйлестіре отырып, академиялық мансапты таңдайды. Олар психиатриялық білімді дамытуға және психиатрлардың келесі буынын дайындауға үлес қоса отырып, медицина мектептерінде немесе ғылыми-зерттеу институттарында жұмыс істей алады.


Қоғамдық денсаулыққа мүдделілік танытатын психиатрлар мемлекеттік мекемелерде, ҮЕҰ немесе денсаулық сақтау ұйымдарында жұмыс істей алады, ол жерлерде психикалық денсаулық саясатымен, бағдарламаларды әзірлеумен және психикалық денсаулықты насихаттаумен айналыса алады.

Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелері

Психиатрия саласындағы резидентура бағдарламасының соңына қарай резиденттер ACGME кезеңдерінің көпшілігі және психиатрия мамандарына арналған резидентура бағдарламасы бойынша KSOSPME негізгі құзыреттеріне қойылатын талаптар бойынша бітіру мақсаттарына жетуілері керек, келесідей:

  1. Пациенттерге күтім жасау:
  • Психиатриялық сараптама: ілеспе көздерден пациенттің сауалнамасы мен психикалық жағдайын тексеру нәтижелерін жинау және жүйелеу, тәуекел скринингі және тәуекелді бағалауды пациенттің бағалауына біріктіру; PC1
  • Психиатриялық тұжырымдау және дифференциалды диагноз: нәтижелерді ұйымдастырады және қорытындылайды және дифференциалды диагнозды қалыптастырады; ықпал ететін факторлар мен контекстік ерекшеліктерді анықтайды және тұжырымдаманы жасайды; диагностикалық ақпарат ретінде дәрігер мен пациенттің эмоционалды реакцияларын қолданады; PC2
  • Емдеуді жоспарлау және жүргізу: ем жоспарын жасайды; көрсеткіштер бойынша емді бақылайды және қайта қарайды; қауымдастық ресурстарын пайдалануды қамтиды; PC3
  • Психотерапия: терапевтік альянс орнатады және шекараларды басқарады; қолдаушылық, психодинамикалық және когнитивті мінез-құлықты қоса алғанда, психотерапияны қамтамасыз етеді; терапевтік процесті басқарады; PC4
  • Соматикалық терапия (психофармакология мен нейростимуляциялық терапияны қоса алғанда): соматикалық терапияның әсер ету механизмдерін, көрсеткіштерін және дәлелдемелік базасын түсінеді және оларды пациенттерге күтім жасау кезінде тиісті түрде қолданады; нақты психатириялық білім беру ресурстарына қолжетімділікті қоса алғанда, пациенттерге соматикалық терапия туралы хабардар етеді; пациенттің емделуге деген реакциясын тиісті түрде бақылайды; PC5
  • Клиникалық консультация: байланыс функциясын қоса алғанда, кеңес беру моделін түсінеді, кешенді пәнаралық психикалық денсаулық пен алғашқы медициналық көмек үлгілерін түсінеді, денсаулық сақтау мекемелеріндегі басқа пәндердің тәжірибешілерімен шебер жұмыс істейді; психиатриялық және кешенді күтім топтарының консультациялық-байланыстырушы топтарын басқарады; PC6

2. Медициналық білім:

  • Өмірлік цикл бойындағы даму (типтік биологиялық, әлеуметтік-мәдени, жыныстық және когнитивті дамудың негізгі кезеңдері); психопатологияның даму траекториясы мен дамуына психопатологияның көрінісіне әсері); дамуға патологиялық әсерлер мен қоршаған ортаны білу; MK1
  • Диагностикалық критерийлер, эпидемиология, патофизиология, аурудың барысы, қатар жүретін аурулар және психикалық белсенді заттарды қолданумен байланысты бұзылуларды және бүкіл өмірлік циклде және пациенттердің әртүрлі топтарында психикалық бұзылулардың пайда болуын қоса алғанда, психикалық бұзылулардың дифференциалды диагностика; психикалық жағдайларды анықтау және емдеу туралы білімі; психиатрия мен медицинаның қалған бөлігіндегі білімі; MK2
  • Клиникалық неврология (неврология, нейропсихиатрия, нейро диагностикалық тестілеу және тиісті неврология және оларды клиникалық жағдайларда қолдану бойынша білімді қамтиды): нейродиагностикалық және нейропсихологиялық тестілеу; нейропсихиатриялық ілеспе патология; психиатрияда неврология нәтижелерін қолдану; MK3
  • психотерапиялық үш негізгі әдістің негізі, практикасы және көсеткіштері, дәлелді базасы: қолдаушылық, психодинамикалық, когнитивті-мінез-құлық; MK4

3. Жүйелік практика:

  • Пациенттердің қауіпсіздігі және сапаны жақсарту: пациенттердің қауіпсіздігіне қатысты оқиғаларды талдайды, пациенттердің қауіпсіздігіне қатысты оқиғаларды тиісті түрде ашады, сапаны жақсартуға қатысады; SBP1
  • Пациентке бағдарланған күтімге жүйелік навигация: пациентке күтім жасауды, күтімге қауіпсіз көшуді, халықтың және қоғамдастықтың денсаулық сақтау қажеттіліктерін үйлестіреді; SBP2
  • Денсаулық сақтау жүйелеріндегі дәрігердің рөлі: денсаулық сақтау жүйесін де жұмыс істеу, денсаулық сақтауды қаржыландыру және насихаттау, практикаға көшу түсіну; SBP3

4. Оқу және практика негізінде жетілдіру

  • Дәлелді және ақпараттандырылған практика: дәлелдер иерархиясын қолдана отырып, пациенттерге күтім жасау үшін ең жақсы дәлелдерді табады және қолданады; PBLI 1
  • Рефлексиялық практика және тұлғалық өсу міндеттемесі: оқу жоспарларын құру, әзірлеу және жүзеге асыру арқылы жеке және кәсіби даму жауапкершілігін қабылдайды; күтілетін және нақты өнімділік арасындағы алшақтықты (ларды) азайту үшін мінез-құлық өзгерістерін талдайды, ойластырады және жүзеге асырады; PBLI 2

5. Кәсібилік:

  • Кәсіби мінез-құлық және этикалық қағидаттар: күнделікті, қиын немесе күйзелістік жағдайларда кәсіби мінез-құлықты көрсетеді; этикалық қағидаттарды қолдана отырып, қиын жағдайларды талдайды, басқарады және көмек қажет болған кезде шешеді; P1
  • Есеп беру/адалдық: күнделікті, күрделі немесе стресстік жағдайларда ұсақ-түйек жайттарға тиісті назар аудара отырып, тапсырмалар мен міндеттерді уақтылы орындайды; пациенттерге ең жақсы күтімді қамтамасыз ету жауапкершілігі дербестігі мен көшбасшылығын көрсетеді;P2
  • Әл-ауқат: жеке және кәсіби әл-ауқатқа ықпал ету жоспарын әзірлейді, әл-ауқатқа оң және/немесе теріс әсер ететін институционалдық факторларды сипаттайды; P3

6. Тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары

  • Пациентке және отбасына бағдарланған коммуникация: пациенттің / оның отбасының проблемаларына және күрделілігіне қарамастан контекстке назар аудара отырып, терапевтік қарым-қатынастарды тиімді орнатады, қолдайды; жеке күтім жоспарын жасау үшін пациенттің/отбасының құндылықтарын, мақсаттары мен қалауларын емдеу нұсқаларымен үйлестіру үшін бірлескен шешім қабылдауды пайдаланады; ICS 1
  • Кәсіби және командалық коммуникация: медициналық топтың мүшелерімен тиімді ақпарат алмасады; пациенттерге күтімді оңтайландыру үшін медициналық топтың әртүрлі мүшелерінің ұсыныстарын үйлестіреді; ICS 2
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі байланыс: медициналық жазбаларды толық, уақтылы және түсінікті жүргізу ICS 3

Клиникалық ротация орындары

Тіркеу кезеңдері

1 ҚАДАМ. Жеке кабинетті құрыңыз

Жеке кабинетті құру үшін www.admissions.nu.edu.kz порталында тіркеліңіз. Жеке кабинетте берілген өтінім беру тәртібі туралы нұсқауларды оқыңыз.


2 ҚАДАМ. Өтінім формасын толтырып, қажетті құжаттарды тіркеңіз

Өтінім формасын толтырып, қажетті құжаттарды тіркеңіз:

1. Жеке куәліктің немесе төлқұжаттың сканерленген көшірмесі;

2. Жеке кабинеттегі үлгі бойынша қорытынды оқу үлгерімі туралы орта мектеп немесе жоғары оқу орны туралы аттестаттың (аттестат/диплом) сканерленген көшірмесі немесе мектептен анықтама (справка);

3. Ағылшын тіліндегі мотивациялық хат;

4. Сертификаттардың жарамды көшірмелері. Стандартталған тесттердің нәтижелері тест әкімшілері арқылы тікелей Университетке жіберілуі керек.


3 ҚАДАМ. Өтінім беру ақысын төлеңіз

Өтінім беру ақысы банк картасымен сіздің жеке кабинетіңіз арқылы онлайн режимінде төленеді.

Тіркелу жарнасы 10 000 теңгені құрайды. Тіркелу жарнасы өтінімдерді қабылдаудың бірінші бекітілген мерзімге дейін соңғы екі апта ішінде және өтінімдерді қабылдауды ұзарту кезеңінде төленген жағдайда төленетін сомадан 3 есе артады. Бұл сома қайтарылмайды.


4 ҚАДАМ. Тіркеу процесін аяқтаңыз

“Submit application” түймесін басу арқылы тіркеу процесін аяқтаңыз. Жіберілгеннен кейін үміткерлер өз өтінімдерін өзгерте алмайды.


5 ҚАДАМ. IELTS/TOEFL сертификаттарын жүктеп салыңыз

Жеке кабинетіңізде "Upload IELTS/TOEFL" секциясына IELTS/TOEFL сертификаттарын жүктеп, сертификат туралы қажетті ақпаратты толтырыңыз.


Одан арғы қадамдар

Өтініміңіздің статусы туралы білу үшін НУ Студенттерді қабылдау департаментінен және жеке кабинетіңізден келетін хабарландыруларды көру үшін электрондық поштаңызды тексеріңіз.


Тіркелу немесе онлайн өтінім беру кезінде қиындықтар туындаса, info_admissions@nu.edu.kz мекенжайына хабарласыңыз. Сұрауларыңызды жіберу кезінде ЖСН және/немесе өтінім берушінің ID нөмірін қолданыңыз.

Оқуға қабылдау талаптары

Шартсыз түрде оқуға алу бойынша бағдарламаға тапсыратын құжаттар үміткерлерде мыналар болуы тиіс:
  • Медицина мектептерінің бүкіләлемдік анықтамалығына сәйкес танылған университетте алынған МД дәрежесі немесе балама жоғары медициналық дәреже (елде тәуелсіз емдеуші дәрігер ретінде практикамен айналысу үшін тіркелу немесе сертификат алу құқығын беретін медициналық біліктіліктің ең жоғары деңгейі). Өтінімдерді беру кезеңі ішінде соңғы оқу жылының студенттері ағымдағы ресми транскрипттерді ұсына алады. Оқуға қабылдауға ұсынылған үміткерлер Бағдарламаға қабылдау мерзімі аяқталғанға дейін түпкілікті транскрипт пен диплом ұсынулары тиіс. Университеттің түлектері кейіннен бір айдың ішінде дипломды ұсына отырып, дәреже берілгенін растайтын транскрипттің негізінде бағдарламаға қабылданады;
  • IELTS тесті бойынша жалпы балл 7.0 немесе жоғары (әрбір бөлім бойынша кемінде 6.0) немесе ETS сайтында жарияланған шкалаға сәйкес TOEFL-дің балама нәтижесі (Home edition-нан басқа);
  • медицина негіздері бойынша (іргелі ғылымдар) (BSE) немесе USMLE step 1 халықаралық емтихан нәтижелерімен есеп;
  • негіздеме хатта Бағдарламаға қызығушылық пен уәждеменің жоғары деңгейін көрсету;
  • 2 (екі) құпия ұсыным хат.

Білімінің және практикалық тәжірибенің сәйкестігін, сондай-ақ баламалықты және бұрын алынған дәрежелердің сәйкестігін Қабылдау комиссиясы Медицина мектептерінің бүкіл дүниежүзілік анықтамалығына сәйкес айқындайды.

Бағдарламаға түсетін үміткерлер Қабылдау комиссиясының шешімімен мынадай жағдайлардың бірінде:
  • ағылшын тілі ресми қарым-қатынас, оқыту және күнделікті тұрмыстық тіл болып табылатын елде Медицина докторы дәрежесін немесе балама жоғары медициналық дәреже алғанда;
  • ағылшын тілінде оқытылатын бағдарламалар бойынша Медицина докторы дәрежесін немесе балама жоғары медициналық дәреже алғанда;
  • егер үміткер Назарбаев Университетінің түлегі болып табылса, ағылшын тілі бойынша тестілеу нәтижелерін ұсынудан босатылуы мүмкін.

Конкурсқа қатысуға онлайн өтінім беру кезеңінде талапкерлерге арналған құжаттар тізімі

  • Өтінімнің толтырылған нысаны;
  • Жеке куәлік немесе паспорт;
  • Аты-жөнін өзгерткенін растайтын ресми құжат (егер қолданылса);
  • Медицина докторының дипломы немесе жоғары медициналық дәрежеге балама транскрипт;
  • Бағдарламаға құжаттарды онлайн тапсыру кезінде күші бар IELTS немесе TOEFL (Home edition-нан басқа) сертификаты (егер қолданылса);
  • Медицина негіздері халықаралық емтиханы (іргелі ғылымдар) (IFOM Basic Science) немесе USMLE step 1 емтиханы бойынша нәтижелері бар есеп;
  • Оқу немесе клиникалық мекемелер соңғы 12 айдың ішінде берген 2 құпия ұсыным хат, резидентураның нақты бағдарламасымен байланысты мекеме артықшылыққа ие (ұсыным беретін тұлғалар электронды немесе қағаз нысанында ұсынады);
  • Негіздеме хат (500 сөзден аз емес);
  • Медициналық анықтама 075у (резиденттер үшін) немесе жалпы денсаулық жағдайын көрсететін, ұқсас медициналық анықтама (шетелдік үміткерлер үшін);
  • Сотталғаны немесе сотталмағаны туралы анықтама;
  • Үміткердің/студенттің жеке деректерін өңдеуге келісімі.

Маңызды күндер

Қазақстан Республикасының азаматтары мен шетелдік үміткерлер үшін резидентура бағдарламалаcына онлайн өтінім беру мерзімі 2025 жылғы 16 мамырды қоса алғанда (14:00 Астана уақыты бойынша).

Үмікерлерге қойылатын статустар

Барлық тіркелген үміткерлер өз конкурсқа қатысу өтінімінің статусы туралы Жеке кабинетте таныса алады. Төмендегі статустардың сипаттамасы үміткердің Жеке кабинетінде қойылу ретімен орналастырылған.


Application in processing. Үміткердің құжаттарыңы тексерістен өтуде екенін білдіретін аралық статус. Қабылдау комиссиясы өтінімді және құжаттарды тексеріп, келесі кезең туралы хабарлайды. Қорытынды шешім туралы ақпарат үміткердің электрондық поштасына жіберілетін болады.


Does not meet entry requirements. Үміткер бағдарламаның ең төменгі қабылдау талаптарына сәйкес келмейді. Бұл статус Университеттің Студенттерді оқуға қабылдау департаменті өтініш нысандарын және құжаттарды тексергеннен кейін қойылады.


Disqualified. Емтихандағы немесе байқаудағы өрескел бұзушылықтар үшін конкурстан шығарылған. Мысалы, ол қасақана жалған ақпарат берді.


Rejected by Admissions Committee. Конкурс кезеңдердің бірінде Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынбауға шешім қабылдады.


Transfer to another program. Үміткердің өтінішін қарастыру кезінде Қабылдау комиссиясы үміткерді сол мектептегі басқа бағдарлама Қабылдау комиссиясының қарауына ұсынуға шешім қабылдады.


Pending. Үміткердің өтініші қаралуда.


Waiting list. Қабылдау комиссиясы үміткердің өтінішін қарауды аяқтап, оны күту тізіміне қою туралы шешім қабылдады. Мұндай үміткерлер Университеттен хабарлама күтуі керек, өйткені басқа үміткерлер оқудан бас тартса, оларға оқуға шақыру хаты жіберілуі мүмкін.


Recommended for admission to program. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға ұсынуға шешім қабылдады.


Recommended for conditional admission. Қабылдау комиссиясы үміткерді бағдарламаға шартты түрде ұсыну туралы шешім қабылдады. Үміткер көрсетілген мерзім ішінде қажетті құжаттарды тапсырып, шартты орындауы қажет.


Withdrawn. Конкурстан алып тастау туралы шешім қабылдаған үміткерлер.


Accepted Program admission offer. Статус оқуға шақыру хаттарын алған, келісімін берген және Университеттің ұсыным-хатындағы барлық шарттарын орындаған үміткерлерге қойылады


Refused admission offer. Үміткерді қабылдау ұсынылды, бірақ ол оқудан бас тартты.


Refused in favor of another NU program. Бірнеше жоғары оқу орнынан кейінгі бағдарламаға тапсырған үміткерлерге қатысты статус. Үміткер басқа бағдарламаны таңдау туралы шешім қабылдағанда қойылады.


Deferred. Үміткер бағдарламаға қабылданды, бірақ оқуын келесі жылға қалдыруға шешім қабылдады.


Did not submit the documents/Refused. Үміткер құжаттардың түпнұсқасын белгіленген уақытқа дейін тапсырмады, яғни Университетте білім алудан бас тартты.


Did not come to Orientation week/Refused. Үміткер оқу туралы ұсынысты қабылдады, құжаттарын тапсырды, бірақ бағдарлау аптасына қатыспады. Босатылған орынға күту тізіміндегі үміткерлерді шақыруға болады.


Enrolled to program. Үміткер Университетке негізгі бағдарламаға оқуға қабылданды. Статус Провосттың қабылдау туралы шешімі шыққаннан кейін қойылады.Үміткер ресми түрде студент болып саналады.

Оқу бағдарламасы

Клиникалық оқу жоспары резидентура бағдарламасының талаптарына қойылатын KSOSPME талаптарына және психиатрия резидентура бағдарламасының талаптарына қойылатын ACGME талаптарына негізделген, резидентура бағдарламасы үшін барлық ACGME құзыреттері мен кезеңдерінің орындалуын қамтамасыз етеді. Барлық оқу іс-шаралары мен процедуралары президенттің өтініштер журналында және ACGME өтініштерін тіркеу жүйесіне ұқсас портфолиода құжатталуы керек


PGY 1

Бірінші жыл немесе тағылымдамадан өтетін жыл резиденттерге әртүрлі стационарлық бөлімшелердегі жедел және созылмалы аурулары бар пациенттерді клиникалық базалардан және/немесе НУММ ОПҚ емдеуші дәрігерлерінің бақылауымен клиникалық емдеу практикасын ұсынуға бағытталған. Бұл дайындық жылы резиденттерді медициналық және психиатриялық бұзылулар мен төтенше жағдайлардың ауқымын жеңуге мүмкіндік беретін клиникалық ротациялар мен апталық сабақтарды біріктіру арқылы психиатрияны одан әрі оқытуға дайындауға арналған. Бұл бастапқы кезең қазіргі психиатриялық тәжірибеге қажетті дағдыларды игеру кезеңі.


PGY1 жылы 12 блокқа бөлінген, әрқайсысы төрт аптаға созылады "Психиатрия" мамандығы резиденттер үш блокты отбасылық медицинада, екеуін неврология бөлімінде, төртеуін стационарлық психиатрия бөлімінде, екеуін психикалық белсенді заттарды қолдану бұзылыстарының стационарлық бөлімінде және бір блок жедел жәрдем бөлімінде өткізеді. Неврология, стационарлық психиатрия және психикалық белсенді заттарды қолдану бұзылыстары бойынша ротация кезінде резиденттер түнгі ауысымда екі апталық тағылымдамадан өтеді.

Оқу бағдарламасы: PGY1 бағдарламасы бойынша оқитын психиатрларды ротациялау кезінде ресми апталық оқу бағдарламасы психиатрия саласындағы негізгі білімді бекітеді, алдағы уақыттағы оқуда қолданылады. Оқу бағдарламасына интерактивті оқу сабақтары, семинарлар, тақырыптық конференциялар, журнал клубтары, клиникалық жағдайларды талдайтын дәрістер мен семинарлар кіреді. Бұл бағдарламаларды ОПҚ басқарады, олардың көпшілігі өз салаларында беделді сарапшылар.


PGY 2

Кіші резиденттер PGY 1-де жинақталған клиникалық тәжірибені дамытуды жалғастырады. Резидентура бағдарламасының екінші жылы аффективті бұзылулар, психоздар, балалар мен гериатриялық психиатрия, заттарды қолдану бұзылыстары және психосоматикалық психиатрия сияқты салаларда 1-2 айға созылатын клиникалық ротациялары бар стационарлық психиатрияның барлық спектрін қамтитын негізгі тәжірибе жиынтығын ұсынады. Апта сайынғы оқу сабақтары осы клиникалық тәжірибемен тығыз байланысты. Екінші курстың соңына қарай резиденттер кең таралған психикалық бұзылулардың ауқымын диагностикалауға және емдеуге қабілетті болады.

PGY 2 ресми оқыту бағдарламасы PGY1-де алынған психиатрия туралы негізгі білімге негізделген және биылғы клиникалық тәжірибемен тығыз біріктірілген. Оқу бағдарламасына дәрістер, семинарлар, тақырыптық конференциялар, журнал клубтары, клиникалық жағдайларды талдайтын дәрістер мен семинарлар кіреді.


PGY 3

Резидентура бағдарламасы бойынша оқудың үшінші жылында амбулаториялық психиатриядағы жұмыс тәжірибесі арқылы алғашқы екі жыл ішінде алғынған дағдылары мен білімдерін жетілдіруге басты назар аударылады. Резиденттер медициналық көмек көрсетудің түрлі үлгілерімен танысуға мүмкіндік беретін түрлі жалпы және мамандандырылған клиникаларда жұмыс істейді. Бұл модельдер пациенттерді тәуелсіз басқаруды, пациенттерге бару кезінде терапевттермен ынтымақтастықты және көп салалы емдеу топтарымен тығыз қарым-қатынасты қамтиды.

Оқудың үшінші жылының соңына қарай резиденттер пациенттерді диагностикалау және емдеу, сондай-ақ әртүрлі амбулаториялық жағдайларда тұрақты медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгереді. Олар сондай-ақ психотерапия құзыреттілігінің жоғары деңгейіне жетеді. PGY3 ресми оқу бағдарламасы психотерапияның, жетілдірілген психофармакологияның және дәлелді медицинаның бірнеше әдістері бойынша курстарды қоса алғанда, танымал тақырыптарды қамтиды.


Резиденттер екі рет он бір айлық клиникалық курстардан, сондай-ақ гериатриялық психиатрия, балалар мен жасөспірімдер психиатриясы, мазасыздық, тұлғаның бұзылуы және психосоматикалық патология бойынша алты айлық курстардан өтуі керек. Сонымен қатар, резиденттер кем дегенде алты айлық элективті курсты таңдауы керек, олар әдетте аптасына бір рет жарты күн өтеді. Осы жыл ішінде резиденттер жеке және топтық басшылықпен пациенттерді басқара отырып, психотерапия бойынша оқытуды жалғастырады.

Оқытушылар құрамы

Сұрақтарыңыз бар ма?
Контактілеріңізді қалдырыңыз және біздің қабылдау менеджерлері жақын арада сізбен байланысады.